וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אוסטרליה בסכנה? עובד מלון "הכניס" 600 אנשים לבידוד

העובד בא במגע עם מאות אנשים שקשורים בדרך זו או אחרת לגרנד סלאם. במדינת ויקטוריה כבר הכריזו על הנחיות חדשות

אליפות אוסטרליה בטניס. Quinn Rooney, GettyImages
האליפות תושפע מעובד בית המלון החיובי?/GettyImages, Quinn Rooney

כ-600 אנשים שקשורים בדרך זו אחרת לאליפות אוסטרליה בטניס, קיבלו הוראה להיכנס לבידוד בן שבועיים אחרי שעובד בבית המלון בו הם שהו, קיבל תוצאה חיובית אחרי שעבר בדיקת קורונה. בינתיים קיום הטורניר (8-21 בפברואר) לא בסכנה, אבל באוסטרליה הדברים עלולים להשתנות מהר מאוד.

אוסטרליה התמודדה עם הקורונה באמצעות סגרים מאוד נוקשים שהוטלו על אזורי התפרצות. במהלך 2020 ויקטוריה שבה נמצאת העיר מלבורן - היוותה את אחד ממוקדי ההתפרצות הנרחבים, אבל אחרי הנחיות נוקשות ועמידה בהן מצד האזרחים, הנתונים הפכו להיות מעוררי קנאה.

במשך שבועות ארוכים לא נרשמו מקרי הדבקה חדשים בוויקטוריה, אבל כעת ישנו חשש אחרי שביממה האחרונה התגלו 6 מקרים. לפיכך, ראש הממשלה המקומי (שכמובן כפוף לממשלת אוסטרליה), דניאל אנדרוז, כינס מסיבת עיתונאים בהולה ובה הכריז על כמה הנחיות חדשות. עדיין לא סגר, אבל כן הידוק. למרות שבוויקטוריה יש למעלה מ-6.8 מיליון אנשים, גם 6 נדבקים יכולים לשתק את כל האזור. בינתיים זו לא התכנית, אבל הדבקות נוספות יביאו להטלת סגר.

הנדבק הנוכחי - צעיר בן 26 - עבד באחד משלושה בתי מלון בהם פוזרו לצורך בידוד הטניסאים, אנשי הצוות שלהם ושאר העוסקים במלאכה לקראת הטורניר. בינתיים באוסטרליה מדווחים שקיומו של טורניר הגרנד סלאם לא בסכנה, אבל הדגש הוא על המילה בינתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully