וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השני ברציפות של מהומס או השביעי של בריידי? הסופרבול מגיע

האלופה קנזס סיטי "תתארח" בטמפה ביי אצל הבאקנירס לקרב על האליפות (ב', 1:30, ספורט 5). איך ייראה המשחק הגדול של הספורט האמריקאי תחת הקורונה?

האירוע הגדול של השנה בספורט האמריקאי יגיע הלילה (ב', 1:30, ספורט 5), כאשר סופרבול 55 יפגיש בין האלופה המכהנת קנזס סיטי לבין טמפה ביי, שבאצטדיון שלה ייערך הקרב על האליפות.

הצ'יפס לא הבריקו לאורך חלקים גדולים של העונה, אבל בהובלת פטריק מהומס וההתקפה המפלצתית שלהם, ידעו לנצח כמעט כל משחק. הם סיימו את העונה הסדירה במאזן 2:14 ואחרי שצלחו פגיעה שאילצה את מהומס לצאת ממשחק הפלייאוף מול קליבלנד, הם שוב נראו כמו הקבוצה הטובה בליגה עם הצגה בגמר ה-AFC נגד בפאלו. אם קנזס סיטי תזכה, היא תהיה הראשונה מאז הפטריוטס ב-2004 ו-2005 שעושה בק-טו-בק.

עבור טמפה, מדובר בחזרה לריקוד הגדול אחרי 18 שנות היעדרות ומי שיוביל אותה הוא כמובן טום בריידי הבלתי נגמר. בגיל 43.5 בריידי יהפוך הלילה לשחקן המבוגר בתולדות הסופרבול, וזו תהיה ההופעה העשירית שלו במשחק האחרון של עונת ה-NFL. הוא מחפש טבעת אליפות שביעית בקריירה, אולם חרף הביתיות, הבאקס מגיעים כאנדרדוג של שלוש נקודות.

מן הסתם, הסופרבול הזה לא יהיה דומה לשום דבר שהכרנו עד היום. כ-25 אלף צופים בלבד יורשו להיכנס לאצטדיון, כמעט חצי מהם עובדי מערכת הבריאות האמריקאית, שכבר קיבלו חיסונים והליגה העניקה להם צ'ופר בדמות כרטיס למשחק. גם הרייטינג עשוי להיות נמוך מהרגיל וישנה פחות השקעה בפרסומות ובאופן כללי, פחות באזז סביב האירוע ועדיין - הסופרבול הוא הסופרבול וכל אלופה שתהיה, תספק סיפור ענק משל עצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully