וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא מלמד מוכן לריינג'רס: "מישהו יצטרך לנצח אותם בחוץ העונה"

חלוץ סט. ג'ונסטון חולם על הפתעה באייברוקס (21:45) ומספר: "לקח לי זמן להתרגל לכדורגל הסקוטי, בקושי שורקים לעבירות"

גיא מלמד, שחקן סנט ג'ונסטון. מתוך טוויטר, אתר רשמי
הזר היחיד של סט. ג'ונסטון מתחיל להותיר חותם. מלמד/אתר רשמי, מתוך טוויטר

גיא מלמד מתחיל להתרגל לחיים ולכדורגל בסקוטלנד. בסוף השבוע, החלוץ הישראלי כבש שער אחד ובישל שניים נוספים, כשסט. ג'ונסטון חזרה מפיגור 2:0 לניצחון 2:3. זה היה השער השני של מלמד, שאט אט הופך לשחקן הרכב בקבוצה מהעיר פרת'.

מלמד הוא ה"זר" היחיד בסט. ג'ונסטון. הקשר דייויד וות'רספון אמנם ייצג את נבחרת קנדה, אבל הוא נולד וגדל בסקוטלנד ומלבד החלוץ הישראלי, כל שחקני הסגל הם מהאי הבריטי. "ההתחלה הייתה לי קשה, אבל אני מרגיש בנוח עכשיו, הרבה יותר מאשר כשרק הגעתי", סיפר מלמד לתקשורת המקומית, "לקח לי זמן להתאקלם בכדורגל הסקוטי. הוא הרבה יותר מהיר ופיזי מאשר בישראל. השופטים לא שורקים להרבה עבירות, אבל התרגלתי לזה. אני שמח שעשיתי סוויץ' בראש".

הערב (רביעי, 21:45) מלמד וקבוצתו יתארחו אצל מוליכת הטבלה ריינג'רס, שאחרי שנים במדבר, כולל הורדת ליגות בשל משבר כלכלי חמור - נמצאת בדרך הבטוחה לזכייה באליפות. "זה משחק ענק", אמר החלוץ, "ריינג'רס קבוצה מצוינת, אבל נגיע עם ביטחון כי אנחנו בכושר טוב. אני יודע שהם לא הפסידו בבית, אבל מתישהו זה יקרה ומישהו יהיה צריך לעשות את זה. אנחנו במומנטום טוב ואנחנו צריכים את הנקודות. הלחץ על ריינג'רס".

מלמד שקבוצתו מדורגת במקום ה-8 מתוך 12, סיכם: "הניצחון על קילמרנוק היה הכי מתוק העונה. הראינו הרבה אופי כשחזרנו מ-2:0 ל-2:3. אני מתאר לעצמי שהאוהדים היו מאושרים. בישראל משדרים משחקים של סלטיק והיברניאן כי משחקים בהם ישראלים. אני חושב שיתחילו לשדר גם את סט. ג'ונסטון".

  • עוד באותו נושא:
  • גיא מלמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully