וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז שטיין סיכם לשנה וחצי בהפועל תל אביב

החלוץ בן ה-26, שלא זוכה לדקות משחק רבות בהפועל חיפה, קיבל אישור לעזוב ללא תמורה והוא סגר בקבוצה של ניר קלינגר. יחתום ביום רביעי לעונה וחצי וינסה לעזור לקבוצה להישאר בליגת העל

תקציר ניצחונה של הפועל חיפה 0:2 על בני יהודה/ספורט 1

רז שטיין סיכם הערב (שלישי) בהפועל תל אביב לשנה וחצי וצפוי לחתום כבר מחר על החוזה שלו בקבוצתו החדשה. ניר קלינגר העדיף לאחרונה קשר התקפי יצירתי, אך בשל העובדה שלא מצא אחד כזה, הוא היה מעוניין בשטיין.

שטיין פנה מוקדם יותר להנהלת הפועל חיפה וביקש שחרור. בקבוצה הבהירו לו שאם תהיה קבוצה שתהיה מוכנה לקחת עליה את החוזה שלו ולא יהיו לו דרישות נוספות, היא לא תעמוד בדרכו. בשיחה של שטיין עם אנשי הפועל חיפה הוא הבהיר להם שהוא ציפה לקבל יותר דקות ולהיות שחקן משמעותי. בקבוצה רצו שהוא ימשיך, אבל בגלל הרצון לפנות תקציב הם הסכימו למהלך ולא עמדו בדרכו. כעת בקבוצה יחפשו בלם, כשהאופציה המועדפת הוא דיוגו ורדאסקה, אך אם זה לא יסכים להגיע, בחיפה יחפשו בלם זר לעמדה הזו.

רז שטיין שחקן הפועל חיפה. ., מאור אלקסלסי
בדרך להפועל תל אביב. שטיין/מאור אלקסלסי, .

שטיין בן ה-26 הצטרף בקיץ להפועל חיפה אחרי כמה עונות טובות בנס ציונה, לה הוא סייע לעלות ליגה בעונת 2018/19 עם 12 שערים. שטיין כבש העונה שני שערים בהפועל חיפה, אך לא קיבל יותר מדי דקות מחיים סילבס ובתחילת העונה גם לא היה בסגל בחלק מהמשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully