וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "הניצחון משחרר הרבה לחץ". לירן סרדל: "מצטער על הצהוב"

מאמן הפועל חיפה מרוצה לאחר ה-0:2 על בני יהודה: "ניצחון חשוב ומתוק". כובש השער השני יחמיץ את הדרבי. בן עמי: "המצב לא פשוט"

תקציר ניצחונה של הפועל חיפה 0:2 על בני יהודה/ספורט 1

שתי קבוצות לחוצות נפגשו הערב (שני) באצטדיון בלומפילד, ובסיום המשחק הפועל חיפה כבר יכולה לחשוב שוב על השגת כרטיס לפלייאוף העליון, אחרי ניצחון חוץ 0:2 על בני יהודה המאכזבת. יוסי אבוקסיס יערוך מחר את אימון הבכורה המחודש שלו, והוא ראה מהיציע עוד הפסד ומשחק 10 ברציפות ללא ניצחון של הכתומים, שצברו שלוש נקודות מ-30 האחרונים וכבשו ברצף הזה רק שלושה שערים. וויליאם אגאדה (36) ולירן סרדל (73) קטעו לאורחת רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון, כשסרדל ספג לפני כן צהוב חמישי ויחמיץ את הדרבי במחזור ה-20.

שחקני הפועל חיפה חוגגים עם לירן סרדל. קובי אליהו
יכולים לכוון שוב לפלייאוף העליון. שחקני הפועל חיפה/קובי אליהו

המאמן המנצח חיים סילבס שחרר לחץ בסיום: "ניצחון חשוב ומתוק. אנחנו אחרי רצף של משחקים עם תוצאות שהיו פחות ממה שציפינו ופחות ממה שהגיע לנו. היינו צריכים להרוג את המשחק הזה טיפה לפני. אני מרוצה מהדרך והגישה. היו רגעים שקצת הלכנו אחורה במחצית השנייה, אבל זה די טבעי אחרי תקופה כזו. התגברנו על זה ואני מרוצה מהניצחון. זה משחרר לחץ, בטח בתקופת הקורונה שמחצית מהקבוצה הייתה מושבתת. אני מקווה שנתחיל עכשיו רצף חדש לטובתנו".

לירן סרדל, כובש השער השני: "כיף לנצח אחרי חמישה משחקים, אני שמח שחזרנו לליגה. לא חשבתי לקבל צהוב שני, למרות שבהתחלה התבאסתי מאוד שאחמיץ את הדרבי. אני ספורטאי. אני מצטער על זה, אבל כשחושבים יותר מדי על משהו אז הוא קורה".

תמיר בן עמי, בפעם האחרונה כמחזיק תעודת הפרו על הספסל של בני יהודה: "המון זמן ללא ניצחון, בהחלט תקופה קשה ולא טובה. המצב הוא לא פשוט. אנחנו כל פעם תולים תקווה במשחק הקרוב וזה לא קורה. זה המצב לצערי. היה צריך פה מאמן ואין ראוי מיוסי אבוקסיס לאמן את הקבוצה הזו. כולם יודעים מה יוסי עבור הקבוצה, ולהפך".

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 0:2 בחוץ את בני יהודה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully