וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם רצים מ-33 מדינות ואפליקציה מיוחדת: מרתון תל אביב הדיגיטלי ייערך ב-19 בפברואר

2.2.2021 / 12:50

בדומה לניו יורק וברלין, גם מרתון תל אביב ייערך במתכונת דיגיטלית בשל נגיף הקורונה. חולדאי: "לא נוותר, אנשים התעקשו על שגרת חיים בריאה"

מרתון תל אביב, 28 בפברואר 2020. דוברות עיריית תל אביב, אתר רשמי
הפעם הוא ייערך במתכונת שונה. מרתון תל אביב 2020/אתר רשמי, דוברות עיריית תל אביב

מרתון סמסונג תל אביב 2021 ייערך ב-19 בפברואר, אך במתכונת שונה בגלל נגיף הקורונה, כשהשנה ניתן יהיה לקחת חלק במרתון הדיגיטלי מכל מקום על הגלובוס. למעלה מ-17 אלף רצים כבר נרשמו למרתון הדיגיטלי (לשם השוואה, למרתון ניו יורק הדיגיטלי נרשמו 12 אלף רצים).

"לא נוותר על המרתון", אמר ראש העירייה חון חולדאי. "לרגע לא היססנו. אנשים התעקשו על שגרת חיים בריאה. תל אביב יפו היא אחת הערים הראשונות בעולם שמקיימות מרתון דיגיטלי".

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי. יחצ,
לא מוותר על המרתון. חולדאי/יחצ

בניו יורק וגם בברלין כבר ערכו מרתונים דיגיטליים. המרתון המלא יוזנק בשעה 6 וחצי בבוקר ויהיו כמו תמיד גם אופציות למרחקים קצרים יותר. אפליקציה מיוחדת אותה יוריד כל רץ תמדוד את הזמן ואת המרחק בכל נקודה בה יימצא הרץ. כל אחד יבחר את המסלול שלו במטרה לא להתקבץ.

המרתון השנה אינו תחרותי אלא עממי והתוצאה היא רשמית אבל לא תחרותית שכן כל אחד רץ במסלול אחר. אופיר וגמן מנהל מרתון תל אביב: "העיר תל אביב יפו ממשיכה לארח אירועי ספורט ענק וגם תחרות הגראנד סלאם בג'ודו תתקיים בעיר בעוד שלושה שבועות. אנחנו גאים לקיים את המרתון הדיגיטלי ולראיה כמות חסרת תקדים של משתתפים".

עד כה נרשמו למרתון הדיגיטלי רצים מ-33 מדינות שונות בין היתר מארצות הברית, רוסיה, מקסיקו, איטליה, ספרד וצ'ילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully