וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מראדונה לא סבל ברגעיו האחרונים, אבל הוא לא רצה לחיות יותר"

אחיינו של כוכב העבר הארגנטינאי שמת בגיל 60 חשף בראיון: "הוא הרגיש שהוא לא יכול לבעוט יותר בכדור ואולי בגלל זה הוא הפסיק להילחם"

אוהדים חולפים על פני ארונו של דייגו מראדונה/רויטרס

ב-25 בנובמבר, אחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים, דייגו מראדונה, מת בארגנטינה, אחרי שסבל משלל מחלות ולאחר שנטל כדורים רבים נגד דיכאון שכלל לא התאימו לו, כך על פי נתיחת גופתו. קצת יותר מחודשיים לאחר מכן, ג'וני אספוסיטו, אחיינו של דייגו, סיפר בראיון לתקשורת המקומית על רגעיו האחרונים של דודו.

"דוד שלי בכלל לא רצה לחיות", אמר אספוסיטו. "אני לא יודע למה הוא לא נלחם ברגעיו האחרונים כפי שעשה כל החיים. אולי זה בגלל שהוא הרגיש שהוא לא יכול לבעוט יותר בכדור. אני זוכר שב-24 בנובמבר, יום לפני שהוא מת, הוא היה בסדר פיזית, אבל לא נפשית. הוא לא רצה לחיות יותר ולא רצה שיעזרו לו. ניסיתי לדבר איתו ולשכנע אותו שיעזרו לו, אבל הוא פשוט אמר לי ש'אני חי כבר 60 שנה, וככה אני לא רוצה להמשיך'. אם הייתי יודע שזה הלילה האחרון שלו, לא הייתי עוזב אותו לרגע".

"אני לא חושב שהוא סבל ברגעיו האחרונים", המשיך אחיינו של מראדונה. "מה שכן, הוא סירב לאכול. לא בגלל שכאב לו אלא בגלל שהוא היה מדוכא".

דייגו מראדונה בשייט בקובה. רויטרס
לא סבל ברגעים האחרונים. מראדונה/רויטרס

מראדונה מת בגיל 60 בסוף חודש נובמבר. מספר שבועות לפני כן הוא עבר בהצלחה ניתוח להוצאת קריש דם בראשו, אך הוא קרס בביתו שבטיגרה. מראדונה הבקיע 34 שערים ב-91 הופעות במדי ארגנטינה וייצג אותה בארבעה מונדיאלים, כולל זכייה בלתי נשכחת במונדיאל 1986. מראדונה לקח חלק גם במונדיאל ב-90 וגם כבש, אך הושעה כבר בשלב הבתים על שימוש בסמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully