וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע היריקה ייבחן בטלוויזית 4K. ההערכה: ז'וזואה יועמד לדין

2.2.2021 / 7:11

תובע ההתאחדות יצפה בתקרית בשיטת השידור עם חדות הצפייה המקסימלית על מנת לבחון האם כוכב הפועל באר שבע אכן ירק על אבי ריקן. עוצמת התגובה של קשר מכבי תל אביב צפויה לחזק את ההחלטה שמדובר ביריקה המחייבת עונש כבד

תקציר: הפועל באר שבע- מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

תובע ההתאחדות לכדורגל עורך הדין ניר רשף ימשיך הבוקר (שלישי) לבחון את סוגיית האירוע החמור בו היה מעורב קשר הפועל באר שבע ז'וזואה, שנתפס במצלמות הוידאו במשחק אמש מול מכבי תל אביב (1:0) מבצע תנועת יריקה לעבר אבי ריקן. מאחר ששופט המשחק גל ליבוביץ' לא ראה את האירוע במגרש ומכיוון ששופט המסך דוד פוקסמן לא קרא לו והסב את תשומת לבו לאירוע, יכול התובע עורך הדין רשף להחליט על העמדת השחקן לדין ועשוי לדרוש מבית הדין עונש כבד.

מצפייה אמש באירוע כמה פעמים, לא יכול היה רשף להכריע האם בוודאות ירק ז'וזואה. גורם בהתאחדות לכדורגל אמר אמש: "תנועת שפתיים של יריקה רואים, יד שמורמת כדי להסתיר מהמצלמה האחורית את האירוע, גם יש. ריקן גם נפגע ממשהו ורואים זאת. אבל בוידאו לא רואים בבירור רסס של רוק ולכן צריך עוד לבחון את הדברים".

שחקן הפועל באר שבע ז'וזואה עם שחקן מכבי תל אביב אלכסנדר פשיץ'. דני מרון
ייענש? ז'וזואה בסיום/דני מרון

לא מן הנמנע שהאירוע המדובר ייבדק בטלוויזיה בשיטת שידור של 4K שם חדות הצפייה היא מקסימלית. כך או אחרת ההערכה הזהירה היא שהתובע יעמיד את ז'וזואה לדין בהסתמך על כל מה שרואים בוודאות במקרה כאשר עוצמת התגובה של ריקן לאירוע, גם תחזק ככל הנראה את ההחלטה הסופית שאכן מדובר כאן ביריקה שמחייבת עונש כבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully