וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא פיפ"א מבטיח: "המונדיאל בקטאר ייערך אל מול יציעים מלאים"

ג'אני אינפנטינו ערך מסיבת עיתונאים בשיתוף מנכ"ל ארגון הבריאות העולמי והבהיר כי משחקי גביע העולם ב-2022 ייערכו כסדרם

כל שערי המחזור ה-2 בליגה האנגלית/ספורט 1

בחודשים האחרונים דובר לא אחת על דחייה או שינוי באירועי הספורט שעתידים להיערך בקיץ הקרוב, בכללם המשחקים האולימפיים בטוקיו ואליפות אירופה בכדורגל. ייתכן שבשל כך, דאג אמש (שני) נשיא פיפ"א ג'אני אינפנטינו להבהיר כי משחקי מונדיאל 2022 שאמורים להיערך בקטאר, יתקיימו לעיני קהל וללא הגבלות בכל הנוגע להכנסת הצופים.

"המונדיאל בקטאר ישוחק אל מול אצטדיונים מלאים", אמר נשיא פיפ"א במסיבת עיתונאים יחד עם מנכ"ל ארגון הבריאות העולמי טדרוס אדהנום גברייסוס. "נגיף הקורונה יובס עד אז, וגם אם לא - נצטרך ללמוד לחיות איתו". אינפטינו וגברייסוס ערכו פגישה והגיעו להסכמה כי פיפ"א וארגון הבריאות העולמי יזניקו קמפיין למען הגדלת המודעות לחיסונים נגד הנגיף.

ג'אני אינפנטינו נשיא פיפ"א. רויטרס
"נגיף הקורונה יובס עד אז, וגם אם לא - נצטרך ללמוד לחיות איתו". אינפנטינו/רויטרס

"אני משוכנע שהמונדיאל יהיה מדהים ולא יאבד את קסמו. הוא יאחד את העולם ויחזיר את עולם הכדורגל להיכן שהוא אמור להיות", הבטיח אינפנטינו. בנוסף הבהיר הנשיא כי פיפ"א לא תחשיב את הכדורגלנים כקבוצה מועדפת לחיסונים, וכי הארגון עבד בצוותא עם ארגון הבריאות העולמי משנה שעברה על פרוטוקול שיאפשר את חזרת הכדורגל.

"הבריאות היא בראש סדר העדיפויות", המשיך אינפנטינו. "כמובן שאנחנו רוצים לשמור על הבריאות של כולם: שחקנים, שופטים, מאמנים ושאר הציבור. נעקוב אחר פרוטוקול הבריאות ולא נשים אף אחד בסכנה, תוך כדי כיבוד החוקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully