וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "בכורה חלומית". כיאל וקנדיל נפצעו, אוהדי סכנין מחו

מאמן חדרה חגג את ה-0:2 גוזלן: "מקווים שהניצחון הזה יעיף אותנו". כ-20 אוהדים קראו נגד אביטן ("טעויות של ילדים") והשחקנים

תקציר ה-0:2 של הפועל חדרה על בני סכנין/ספורט1

הפועל חדרה השיגה הערב (שני) ניצחון חוץ חשוב מאוד, כשגברה על בני סכנין 0:2 וטיפסה מעל הקו האדום. בהופעת הבכורה שלו על הקווים, ראה מנחם קורצקי את מקסים פלקושצ'נקו (38) ושובל גוזלן (53) כובשים, שבוע לפני המפגש מול הפועל תל אביב. מנגד, אם ההפסד לא מספיק, הרי שסכנין קיבלה עוד חדשות רעות בדמות הפציעות של מחמוד קנדיל (הוחלף בשלהי המחצית השנייה) ובירם כיאל (מתח שריר לקראת הסיום), כשבאופק משחק החוץ מול מכבי תל אביב.

"אפשר להגדיר את זה כבכורה חלומית, חיכיתי לרגע הזה הרבה זמן", אמר קורצקי בסיום. "זה משחק מרגש מאוד ואני שמח בשביל השחקנים, הרבה זמן הם לא חוו טעם של ניצחון. הם עבדו קשה בשביל זה. ניסיתי להביא כמה דברים שאני חושב שמתאימים לסיטואציה וגם ראו את זה מבחינת העמידה שלנו, אני שמח שזה הצליח. פחות התעסקנו בלהחזיק את הכדור, בסיטואציות כאלה לפעמים צריך לשנות קצת. אנחנו צריכים להתחזק בעמדות מסוימות ולעבות את הסגל, אסור להסתנוור מניצחון כזה או אחר כי הליגה עוד ארוכה. מתמודדות מולנו קבוצות מצוינות".

שובל גוזלן הוסיף: "השער הראשון פתח לנו הרבה, כי זה לא שלא הגענו למצבים. אני שמח ומקווה שהניצחון הזה יעיף אותנו, כי מגיע לנו. בסוף העבודה הקשה משתלמת. תמיד יש אנרגיות חדשות כשמגיע מאמן חדש, אבל הוא בא לקבוצה טובה עם שחקנים טובים".

מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי. אדריאן הרבשטיין
נשאר כמעט בלי קול בסיום. קורצקי/אדריאן הרבשטיין

מנגד, ניסו אביטן דיבר על הפצועים והיכולת: "בירם סובל ממתיחה בשריר האחורי, לקנדיל יש חשש לשבר באצבע. כמעט הכול לא עבד לנו, התחלנו לא רע אבל בנוסף לכל הפציעות מלפני המשחק ספגנו עוד כמה. ספגנו גם גול, הצגנו יכולת רעה וכך זה המשיך. אנחנו מתוסכלים, לא שיחקנו טוב ושילמנו את המחיר. איבדנו שלוש נקודות יקרות, שוב בבית, וזה מתסכל מאוד. השחקנים לא עשו את העבודה כמו שצריך, בדרך כלל אני לא מדבר ככה, אבל עשינו טעויות של ילדים בגן".

כ-20 מאוהדי הקבוצה התגודדו מחוץ לאצטדיון וקראו קריאות נגד השחקנים והמאמן. כוחות המשטרה ששהו במקום שמרו על הסדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully