וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאנו רוצה לצרף מיידית את ג'וש ניבו מהפועל אילת

1.2.2021 / 14:37

קבוצת היורוליג האיטלקית פנתה לסנטר (2.06, 22) שרושם 13.2 נקודות ו-10 ריבאונדים העונה, אלא שעל פי גורמים באיטליה דורשת אילת 150 אלף דולר על מנת לשחררו, סכום שהמילאנזים מסרבים לשלם

שחקן הפועל אילת ג'וש ניבו מול שחקן מכבי תל אביב עוז בלייזר. דני מרון
בדרך ליורוליג? ג'וש ניבו/דני מרון

סנטר הפועל אילת ג'וש ניבו שוחח אמש (ראשון) בתום משחק הניצחון על הפועל חיפה עם המאמן אריאל בית הלחמי וסיפר לו כי קיבל הצעה להצטרף במיידית למילאנו, והוא מבקש ממנו לשחרר אותו. לאחר אותה שיחה יצר קשר סוכנו של ניבו עם אנשי אילת ועדכן אותם על ההצעה ממילאנו, כשעל פי גורמים בקבוצה האיטלקית באילת דורשים סכום של 150 אלף דולר על מנת לשחרר את הסנטר. אותם גורמים מסרו כי מילאנו מסרבת בשלב הזה לשלם סכום כל כך גבוה, וכי אם לא תהיה התגמשות מצד אילת, העסקה לא תצא לפועל.

ניבו (2.06, 22) הוא אחד מסיפורי ההצלחה עד כה העונה בליגת העל. הסנטר סיים את לימודיו באוניברסיטת טקסס A&M וחתם בקיץ בשורות הקבוצה של אריאל בית הלחמי ועד כה רושם 13.2 נקודות, 10 ריבאונדים ו-1.2 חסימות למשחק.

הפועל אילת פתחה את העונה בצורה מצוינת, כשעד הסגר הנוכחי רשמה שמונה ניצחונות מעשרה משחקים. עם החזרה מהסגר חלה נסיגה ביכולת הקבוצה והיא הפסידה לבני הרצליה והפועל תל אביב לפני שחזרה אמש למסלול הניצחונות עם ניצחון ביתי חשוב על הפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully