וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מרוסקת: קולו זעם בחדר ההלבשה, ניסנוב מתוסכל

1.2.2021 / 7:06

האדומים התקשו לעכל את התיקו הדרמטי עם קרית שמונה: "איזה פראיירים אנחנו". הסיבה לאופטימיות: קצב צבירת הנקודות אחרי מקצה השיפורים בסגל עשוי להספיק להישארות. האפשרות לצרף שחקן התקפה עדיין לא ירדה מהפרק

תקציר: הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה 1:1/ספורט 1

אווירה קשה בהפועל תל אביב אחרי התיקו 1:1 עם עירוני קרית שמונה, במשחק בו ספגה הקבוצה שער שוויון בדקה ה-94. חדר ההלבשה של האדומים אחרי ההפסד שיקף היטב את התחושות. סיאנדה קולו העצבני הלם בעוצמה באחד הארונות והשחקנים נראו מתוסכלים. "איזה פראיירים אנחנו, אם רק היינו עומדים נכון עוד דקה. מה ניצחון היום היה עושה לנו", הם מלמלו. גם בהנהלה לקחו קשה את התיקו, כששרון ניסנוב אומר בפנים נפולות: "איך זה קרה? איך? המשחק כבר היה שלנו".

ניר קלינגר שנראה מרוסק והגדיר את שער השוויון של קרית שמונה כ"דקירה בלב", ניסה להרים את השחקנים ואמר להם: "זה מבאס, אבל צריך להרים את הראש. עם עוד דקה של ריכוז, זה היה שלכם. צריך לדעת לגמור משחקים כאלה, אבל אין לנו זמן, צריך לחשוב קדימה, אנחנו חזקים".

סיאנדה קולו שחקן הפועל תל אביב. ., אריאל שלום
לא שלט על עצמו בסיום. קולו/אריאל שלום, .

עיקרי הדברים

  • שחקני הפועל תל אביב שבורים אחרי התיקו. סיאנדה קולו השתולל בחדר ההלבשה
  • גם ההנהלה מודאגת מהספיגה המאוחרת. שרון ניסנוב: "זה כבר היה בידיים שלנו"
  • הסיבה לאופטימיות: אחרי מקצה השיפורים בסגל, קצב צבירת הנקודות מספיק טוב
  • צירוף של שחקן התקפה נוסף - לא ברור אם ישראלי או זר - עדיין עומד על הפרק

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל תל אביב ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-1:1 דרמטי

לכתבה המלאה

השחקנים עדיין ביכו את הספיגה בתוספת הזמן. "אנחנו לא קבוצה נאיבית, אבל אסור שזה יקרה לנו. לא לקחנו כדור ראשונים ופספסנו בהרחקה. במצבים כאלה, בדקה ה-94, כשאתה רוצה לשמור על היתרון והיריב עולה עם כולם למעלה, אלה טעויות שעולות בגול".

העייפות אצל הפועל תל אביב הורגשה היטב. הדילמה הגדולה של קלינגר בלוח המשחקים הצפוף היא האם להמשיך עם אותו ההרכב שהצליח להביא לשינוי בשני המשחקים האחרונים, או להתחיל לחלק עומסים, במיוחד לאור העובדה שכל השחקנים שהביאו לשינוי הגיעו לאחר תקופה ממושכת בה לא שיחקו. כך או כך, עד כה עם הסגל החדש צברו האדומים 5 נקודות מ-9 אפשריות, ואם זה יהיה קצב צבירת הנקודות הקבוע שלהם, הקבוצה תישאר בליגה.

במקביל, רשימת הפצועים מתארכת. שי אייזן תורגל כאופציה ל-11 באימון המסכם על חשבונו של שי אליאס המוצהב, אך נפגע בקרסול לקראת סיומו ולא נכלל בסגל. דורון ליידנר לא נכלל בסגל לאחר שחש ברע בימים האחרונים. אדי גוטליב שנעדר עשוי לחזור ולהיכלל בסגל כבר במשחק הליגה הבא נגד הפועל חדרה, בעוד רועי זיקרי עדיין פצוע.

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. ., אריאל שלום
מתוסכל. קלינגר/אריאל שלום, .

קלינגר עדיין רוצה לנסות לצרף שחקן נוסף לחלק הקדמי, אך כרגע אין שום דבר קונקרטי על הפרק. גם האופציה להנחית זר עדיין רלוונטית, למרות הסגר, אך הדברים יתבהרו בימים הקרובים. בכל מקרה, שחר הירש אמור לסכם את תנאי עזיבתו בקרוב כאשר נוף הגליל מעוניינת לצרף אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully