וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר הודה שהתיקו הוא "דקירה בלב", וביקר את החלק הקדמי

הפועל תל אביב ספגה בתוספת הזמן ב-1:1 מול קרית שמונה, קלינגר ציין ש"קשה עם הסגל שלנו" ונזף במראיין. רפואה: "הגיעה לנו נקודה"

הפועל תל אביב כבר הייתה על סף ניצחון שני רצוף, בפעם הראשונה העונה כמובן, כשהאדומים הוליכו 0:1 על עירוני קרית שמונה. אבל אז, בדקה ה-94, האורחים הצליחו להשוות עמוק בתוספת הזמן משער של עבדאללה חליחל וגזלו מהאדומים ניצחון.

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. ., אריאל שלום
עצבני מאוד. קלינגר/אריאל שלום, .

ניר קלינגר, מאמן האדומים, נשמע מתוסכל בסיום: "אין מה להגיד ברגע כזה. נמשיך קדימה. עשינו טעות אחת בסוף, חוסר תשומת לב, הרחקה לא טובה, הם הגביהו כדורים, יכולנו לצאת ולכבוש את השני, ופעם אחת לא הרחקנו טוב וקיבלנו את ה-1:1. היו לנו דקות טובות, בעיקר בחצי הראשון. קשה עם הסגל שלנו, אני עושה שלושה חילופים כי קשה, אבל השחקנים נתנו את הנשמה. החלק הקדמי שלנו היה פחות טוב, פחות חד. לא היה במשחק הזה הרבה מצבים, אבל הדקירה בלב נשארה, ונקווה שזה יעבור עד מחר".

קלינגר נשאל על החילופים שלו, והגיב בזעם: "זה מה שהחלטתי, תתעסק במקצוע שלך. אם היינו מנצחים לא היית שואל את השאלה הזאת. לפעמים זה טוב למשוך את ההגנה אחורה, כי אפשר לצאת ככה. אבל אתה תעשה את העבודה שלך ואני את שלי".

מאמן קרית שמונה קובי רפואה: "ברור שאני שמח. בכדורגל דברים מתקזזים. קיבלנו גול ממכבי ת"א בדקה ה-98, עכשיו אנחנו חגגנו בתוספת הזמן. שתי דקות לפני הגול של הפועל אנחנו כמעט כבשנו, אבל הגיעה לנו הנקודה. היינו רוצים קצב יותר מהיר, לשחק יותר טוב. לפעמים זה מצליח, לפעמים פחות. השאיפה שלנו זה החלק העליון. מנסים לעבוד עם מה שיש, יש לנו שחקנים טובים. רוצים לשחק בקצב הרבה יותר גבוה, ומאמין שבסופו של דבר נהיה במקום שבו אנחנו רוצים להיות. רכש? היחסים שלי עם איזי טובים. כל מאמן רוצה רכש, אבל אני מדבר איתו באופן פרטי".

כובש השער של קרית שמונה עבדאללה חליחל: "חיכית מתחילת העונה לדקות האלה, ואני שמח שכבשתי את השער הזה. עבדתי מאוד קשה בשביל זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully