וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ מרגיש שליברפול עלתה על הבעיה, סלאח חזר לעצמו וביקר: "לא אוהב את ה-VAR"

אחרי שרשמה ניצחון שני רצוף, האלופה נראתה בטוחה בעצמה לפני המפגש המרתק מול מנצ'סטר סיטי. קלופ מספר על השיחות, סלאח בתירוץ ביזארי?

תקציר: ליברפול גוברת 1:3 על ווסטהאם, צמד של מוחמד סלאח/ספורט 1

ליברפול מתאוששת. אלו לא רק התוצאות בשני המשחקים האחרונים (1:3 על טוטנהאם, ואתמול 1:3 על ווסטהאם), אלא בעיקר היכולת, השערים היפים, החיוך שחזר לפני השחקנים, הביטחון שמפגין המאמן יורגן קלופ, ובמיוחד מוחמד סלאח, שלא כבש שישה משחקים וחזר לעצמו עם צמד יפהפה.

אתמול (ראשון), אחרי שליברפול שוב ניצחה, קלופ הודה: "כבשנו שערים נפלאים, כולם היו מדהימים, אני ממש שמח". ליברפול רק 4 נקודות מהפסגה, וחוזרת לכבוש ולהאמין אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון ואחרי שלא מעט חובבי כדורגל הספידו את סיכוייה לחזור למירוץ האליפות. "מצאנו דרך להיות לא נוחים עבור היריבות", אמר קלופ, שגם הוא שמע איך הקבוצות בפרמיירליג למדו לעצור את הקבוצה שלו. על "המשבר" אמר קלופ: "דיברנו על זה בשבועות האחרונים. בשבוע האחרון אמרנו כמה דברים נכונים יותר, ואולי זה היה זה".

מוחמד סלאח שחקן ליברפול כובש מול ווסטהאם. רויטרס
גול ענק. סלאח/רויטרס
שחקני ליברפול חוגגים עם מוחמד סלאח. רויטרס
גישה טובה. ליברפול/רויטרס

דוגמה טובה למצב הרוח החיובי בליברפול היה כשקלופ החליט להחליף את ג'יימס מילנר, השניים נראו משוחחים אחרי שמילנר לא אהב את החילוף, אבל השחקן שנכנס, קרטיס ג'ונס, מיד עזר לסדר שער לסלאח, ומילנר וקלופ צחקו ביחד והתחבקו. "יש פה חבורה טובה, כולם עובדים יחד. הם לא נהנו לא לנצח. הם לא שמחו מזה. אבל תמיד שמרו על גישה טובה", אמר קלופ.

מי שהפתיע היה מוחמד סלאח, שבאופן ביזארי למדי רמז שה-VAR הוא חלק מהסיבות לבצורת שלו. החלוץ המצרי התייחס למצבה של ליברפול לקראת משחקה מול מנצ'סטר סיטי בסוף השבוע ("כל שנה זה ככה, כשרוצים אליפות חייבים לנצח כל משחק"), ואז החל לבקר: "אני לא אוהב את ה-VAR, זה גומר את המשחק. את ההנאה של הכדורגל. במדינות אחרות נותנים יותר ספייס לחלוצים, אבל כאן... אני לא רוצה להתלונן על זה או לקבל קנס, זאת רק דעתי על ה-VAR. אני לא אוהב את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully