וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 1.2: ליברפול החתימה שני בלמים, סמי חדירה בהרטה ברלין

יום נטול דרמות ורווי השאלות נעל את החלון האירופי: קלופ הביא את אוזאן קבאק ובן דייויס כדי לתגבר את ההגנה הפצועה, אלוף העולם חזר לגרמניה. מוסטפי בשאלקה, זירקזה בפארמה, טודיבו הושאל מברצלונה לניס

כל שערי המחזור ה-2 בליגה האנגלית/ספורט 1

אנגליה

* ליברפול עם חיזוק כפול להגנה הפצועה: בן דייויס בן ה-25 נרכש מפרסטון מליגת המשנה תמורת כ-2 מיליון ליש"ט וקיבל חוזה ארוך-טווח, והטורקי בן ה-20 אוזאן קבאק הגיע כמושאל משאלקה עם אופציית רכישה בסך 18 מיליון ליש"ט. לאחר ההחתמות עדכן יורגן קלופ כי ג'ואל מאטיפ גמר את העונה בגלל פציעה וכך לליברפול שלושה בלמים מושבתים, אחרי וירג'יל ואן דייק וג'ו גומז שנעדרים תקופה ארוכה.

* ברייטון רכשה את הכישרון מויסס קאיסדו, שחקן נבחרת אקוודור בן ה-19 מאינדפנדיינטה דל ואז'ה בסכום של 5 מיליון יורו. הקשר חתם עד יוני 2025.

* ווסט ברומיץ' החתימה את הקשר הטורקי אוקאי יוקושלו בן ה-26, שמגיע בהשאלה מסלטה ויגו. גם איינזלי מייטלנד-ניילס בן ה-23 הצטרף כמושאל מארסנל.

* גם הקשר ג'ו ווילוק בן ה-21 עזב את ארסנל והוא חתם לחצי עונה בניוקאסל כמושאל.

* מאוריסיו פוצ'טינו, בנו בן ה-19 של מאמן פריז סן ז'רמן, הושאל מטוטנהאם לווטפורד מליגת המשנה.

* עוד מווטפורד מליגת המשנה: הקבוצה החתימה את מיטשל ברגקאמפ, 22, הבן של דניס האגדי, שבינתיים יקבל הזדמנות רק בקבוצת המילואים.

* גלן מארי, החלוץ בן ה-37 שנחשב לסמל הגדול של ברייטון בשנים האחרונות, נפרד מהקבוצה וחתם לחצי עונה בנוטינגהאם פורסט מליגת המשנה, אחרי שרשם העונה הופעות בודדות כמושאל בווטפורד.

ספרד

* ולנסיה המשיכה בהחתמות של הרגע האחרון וצירפה את הקשר האורוגוואי כריסטיאן אוליבה בן ה-24, שמגיע כמושאל מקליארי.

* ויאריאל העמיקה את הסגל שלה עם צירופו של החלוץ הסקוטי ג'ק הארפר בן ה-24 כמושאל מחטאפה.

* ויאדוליד חיזקה את ההגנה שלה עם לוקאס אולאסה, המגן השמאלי האורוגוואי בן ה-26 שחתם לחצי עונה כמושאל מבוקה ג'וניורס, אחרי ששיחק בתחילת העונה בסלטה ויגו.

* אוסאסונה החתימה את ז'ונאס רמאליו, הבלם בן ה-27 ששיחק באתלטיק בילבאו ומגיע כמושאל מג'ירונה.

* אלצ'ה צירפה לשורותיה את השוער הארגנטינאי פאולו גסאניגה בן ה-29, שחתם לחצי עונה כמושאל מטוטנהאם.

* קאדיס שאלה מוולנסיה את החלוץ רובן סוברינו בן ה-28, שכבש רק שער אחד במדי העטלפים מאז הגיע לפני שנתיים. אלברו חימנס פינה לו את המקום וירד לליגה השנייה כדי לנסות לעזור למאיורקה לעלות.

* ווסקה הנחיתה את הבלם הסלובקי דניס ואוורו בן ה-24, שחתם לחצי עונה כמושאל מלאציו.

* אלאבס החתימה עד סוף העונה את הקשר האורוגוואי פקונדו פליסטרי בן ה-19, שמגיע כמושאל ממנצ'סטר יונייטד.

* גרנאדה החתימה לחצי עונה את הקשר הפורטוגלי דומינגוש קינה בן ה-21, שמגיע כמושאל מהאחות ווטפורד.

* אחרי ארבע שנים וארבע השאלות בפריז סן ז'רמן, ממנה שוחרר רשמית לפני כחודשיים, החלוץ המושמץ חסה בן ה-27 חזר לקדנציה נוספת בלאס פלמאס מהליגה השנייה, הקבוצה מעיר הולדתו, עם חוזה עד לתום העונה.

איטליה

* רומא הודיעה על החתמתו של בריאן ריינולדס, שחקנה של דאלאס מה-MLS. ריינולדס נרכש תמורת סכום משוער של בסביבות 7.5 מיליון יורו.

* פארמה הצליחה לצרף את החלוץ ההולנדי בן ה-19 ג'ושוע זירקזה, שחתם על חוזה לחצי עונה כמושאל, עם אופציה לרכישה מבאיירן מינכן בסכום של 15 מיליון יורו. גם הבלם בן ה-27 מתיאה באני הוחתם כמושאל מגנואה עד לסיום העונה.

* קליארי הספיקה לרשום את דניאלה רוגאני, הבלם בן ה-26 שלא הצליח להתאקלם בראן אחרי המעבר מיובנטוס וכעת חוזר לאיטליה בעוד השאלה. החתימה הרשמית תהיה רק אחרי שיעבור בדיקות רפואיות.

* קרוטונה שאלה מנאפולי את הקשר אדם אונאס בן ה-24, כשחוזהו הופקד במנהלת הסרייה A דקות לפני סיום החלון האיטלקי.

* אודינזה שאלה ממנצ'סטר סיטי את החלוץ ההולנדי בן ה-18 ג'יידן בראף.

* בולוניה שילמה 500 אלף יורו עבור שאילת הבלם הבולגרי ולנטין אנטוב בן ה-20 מצסק"א סופיה

* אנטוניו סנאבריה, החלוץ הפרגוואי של בטיס, נרכש על ידי טורינו בסכום של 10 מיליון יורו וחתם עד קיץ 2025. גם רולאנדו מנדראגורה, הקשר בן ה-23 ששיחק העונה באודינזה, חתם בטורינו לשנה וחצי כמושאל מיובנטוס המחזיקה בכרטיסו.

* אטאלנטה השלימה את צירופו של ויקטור קובאלנקו, קשר שחטאר דונייצק, 24, עליו שילמה 700 אלף יורו דמי השאלה.

גרמניה

* אחרי הפרידה מקבאק, שאלקה צירפה את הבלם שקודראן מוסטפי בן ה-28, אלוף העולם עם גרמניה ב-2014, ששוחרר מארסנל וישחק לראשונה בקריירה בבונדסליגה.

* סמי חדירה השלים את חזרתו לגרמניה וחתם לחצי עונה בהרטה ברלין. הקשר בן ה-33 הגיע בהעברה חופשית מיובנטוס, במדיה לא שיחק העונה.

* עוד לפני כן, הרטה צירפה את שחקן הכנף הסרבי נמניה ראדוניץ' בן ה-24, שמגיע כמושאל ממארסיי עם אופציית רכישה בסך 15 מיליון יורו.

* נחתמה עסקת השאלת כריס ריצ'רדס מבאיירן מינכן להופנהיים. שחקן ההגנה האמריקני בן ה-21 הושאל עד סוף העונה ללא אופציית רכישה.

* מתיו הופ, החלוץ האמריקאי בן ה-19, חתם על הארכת חוזה בשאלקה עד 2023. עבור הופ, שכבש חמישה שערים בתשעה משחקים במדי שאלקה (כולל שלושער שהעניק לכחולים ניצחון ראשון העונה), זה חוזה מקצועני ראשון בקריירה.

* פרנקפורט הודיעה על החתמת עלי אקמן, חלוץ בן 18 שיגיע בקיץ מבורסאספור בהעברה חופשית. "צירפנו את אח הכישרונות הכי גדולים בטורקיה", הודיע בגאווה חבר ההנהלה פרדי בוביץ', על החלוץ שכבש העונה כבר 10 שערים.

* מיינץ החתימה את החלוץ בן ה-27 רוברט גלאצל, שחוזר לגרמניה כמושאל מקרדיף סיטי.

* אוגסבורג שאלה מבורוסיה מנשנגלדבאך את הקשר הסלובקי לאסלו בנש בן ה-21.

צרפת

* מארסיי נעלה את החלון עם שאילת הקשר הצרפתי אוליבייה נצ'אם בן ה-24 מסלטיק. תוכל לרכוש את כרטיסו בקיץ תמורת 6 מיליון יורו.

* ניס חיזקה את ההגנה שלה בעזרת ז'אן-קלר טודיבו, הבלם בן ה-21 שהגיע בהשאלה מברצלונה עד לסיום העונה. הקבוצה הצרפתית תוכל לרכוש את כרטיסו בקיץ תמורת 8.5 מיליון יורו.

* אחרי שמונה שנים מחוץ לצרפת, החלוץ בן ה-32 אנתוני מודסט חזר למולדתו כשהושאל מקלן לסנט אטיין עד לסיום העונה.

* ברסט שאלה מפריז סן ז'רמן את הקשר בן ה-20 בנדיוגו פאדיגה, אותו תוכל לרכוש בקיץ תמורת 5.5 מיליון יורו.

* דיז'ון החזירה לצרפת את החלוץ אבובקאר קמארה בן ה-25, שמגיע כמושאל מפולהאם ללא אופציית רכישה.

* שטרסבורג החתימה את המגן הימני פרדריק גילבר בן ה-26, שהגיע כמושאל מאסטון וילה כדי למלא את מקומו של קני לאלה שנמכר לאולימפיאקוס.

* לוריין צירפה בהשאלה את הבלם הפורטוגלי טיאגו אילורי בן ה-27 שמגיע מספורטינג ליסבון, ושלחה לטרואה מהליגה השנייה את החלוץ אומוט בוזוק בן ה-24.

ליגות נוספות

* אוסמה אידריסי, 24, שחקן הכנף המרוקני יליד הולנד שלא התאקלם בסביליה, חזר לליגה בה כיכב במדי אלקמאר, והפעם ישחק כמושאל באייאקס. אופציית הרכישה עומדת על 18 מיליון יורו.

* ספורטינג ליסבון העניקה למאמנה רובן אמורים את הרכש היחיד שרצה, כשהחתימה לחמש שנים וחצי את החלוץ בן ה-28 פאוליניו, עליו קיבלה בראגה כ-13 מיליון יורו.

* סלטיק נערכת כנראה לעזיבת חאתם עבד אלחמיד וצירפה את המגן הימני בן ה-23 ג'ונג'ו קני כמושאל מאברטון.

* גלאטסראיי החתימה לשנתיים וחצי את המגן האמריקאי דיאנדרה ידלין בן ה-27, לאחר שהתיר את חוזהו בניוקאסל. גם ז'דסון פרננדש הפורטוגלי הגיע כמושאל מבנפיקה, אחרי שסיים השאלה בטוטנהאם.

* פנרבחצ'ה רכשה את הקשר אירפן קאחבצ'י בן ה-25, שכיכב באיסטנבול בשאקשהיר וכבש שלושער בליגת האלופות נגד ר.ב. לייפציג.

* בשיקטאש החזירה לשורותיה את החלוץ ג'נק טוסון בן ה-29, שלא מצא את מקומו באברטון וינסה בחצי עונת ההשאלה לזכות באליפות שלישית עם הקבוצה במדיה כבש 64 שערים בקדנציה הקודמת.

* טרבזנספור החתימה בהעברה חופשית את הקשר הטורקי-גרמני יונוס מאלי בן ה-28, שהתיר את חוזהו בוולפסבורג וקיבל חוזה לשנתיים וחצי.

* אריאנט מוריץ', השוער הקוסוברי בן ה-22 ששייך למנצ'סטר סיטי, עבר לחצי עונת השאלה בווילם II ההולנדית, אחרי ששיחק בחלקה הראשון של העונה בג'ירונה.

* שנה וחצי אחרי שנמכר ממנה לקלאב ברוז', הבלם בן ה-29 סימון דלי מחוף השנהב חזר לסלביה פראג כמושאל.

* יונוס סנקארה, הקשר בן ה-31 ששיחק בעבר בפריז סן ז'רמן ובורדו, חתם לשנה וחצי בפנאתינייקוס, אליה הגיע מצסק"א סופיה.

עסקאות בהמתנה

* מי שאמור להיפרד מליברפול לפחות זמנית הוא הקיצוני היפני טאקומי מינאמינו בן ה-26, שאחרי שנה אחת באנפילד יחתום בסאות'המפטון כמושאל עד לתום העונה.

* ג'ושוע קינג, החלוץ הנורבגי בן ה-29 של בורנמות', העדיף ברגע האחרון את ההצעה של אברטון על פני זו של פולהאם וצפוי לחתום אצל הטופיז עד לסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully