וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס מבולבל: "אנחנו לא יודעים לאיזו יריבה להתכונן"

31.1.2021 / 23:08

מאמן מכבי תל אביב מרוצה מההופעה בדרבי בו ניצחה קבוצתו 69:85, אבל הקושי סביב הלו"ז נותן אותותיו גם אצלו: "עונה מוזרה"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. ., אודי ציטיאט
"כל המשחק היה בשליטה שלנו". ספרופולוס/אודי ציטיאט, .

במכבי תל אביב חזרו לחייך הערב (ראשון) לאחר שהקבוצה הביסה די בקלילות 69:85 את הפועל תל אביב בדרייב אין. הצהובים פתחו בסערה את הדרבי ועלו ליתרון דו ספרתי כבר במהלך הרבע הראשון. היתרון הלך וגדל ככל שהמשחק מתקדם מבלי ששחקני הפועל תל אביב מאיימים ולו לרגע על היריבה העירונית. סקוטי ווילבקין (23) בלט מעל כולם, והקבוצה של ספרופולוס חוזרת למסלול הניצחונות. הפועל תל אביב? היא עומדת על 30 אחוזי הצלחה העונה, וצריכה להתעורר אם היא לא רוצה לבלות את העונה בתחתית.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס: "היינו מאוד מרוכזים היום, התחלנו את המשחק הגנתית בצורה שרצינו, אבל גם היה לנו משחק מסירות טוב בהתקפה, מצאנו את השחקן הפנוי עם קריאה טובה של מה שהם רוצים לעשות בהגנה. בלבלנו אותם, ועצרנו את טוקוטו. זה היה חשוב מאוד שמההתחלה הראינו שאנחנו לא רוצים להיות רגועים במשחק הזה, כל המשחק היה בשליטה שלנו וביתרון דו ספרתי. הגיע לנו לנצח. דרבי זה לא משחק קל, אני שמח על איך שהקבוצה הגיבה, ככה אני רוצה שהם ישחקו עד לסיום העונה, עם אותה נחישות ומוכנות".

היווני המשיך: "העונה הזאת היא עונה מוזרה, אנחנו באמצע מגיפה, שדה התעופה סגור ואנחנו לא יודעים אם חימקי יבואו לכאן, ואם חימקי לא יבואו, נשחק שלושה משחקי ליגה בחמישה ימים. אנחנו לא יודעים לאיזה משחק להתכונן נכון לעכשיו. העבודה שלנו לא קלה, והנסיבות והאלטרנטיבות אחרי הקורונה הן שונות בהרבה אספקטים של המשחק. הקורונה משפיעה על כל הקבוצות בדרכים שונות. אלה בעיות שלא היו לנו לפני הקורונה ולא יהיו לנו אחרי הקורונה".

מאמן הפועל תל אביב יאניס קסטריטיס. ., אודי ציטיאט
חושב כבר על המשחק מול הרצליה. קסטריטיס/אודי ציטיאט, .

מאמן הפועל תל אביב יאניס קסטריטיס: "אני לא חושב שהתפרקנו היום כמו שהתפרקנו בעבר, זה מאוד שכיח לקבוצה שמפסידה כל הזמן להתפרק, אבל אנחנו מרגישים טוב יותר, עם יותר ביטחון, אנחנו מתחילים להכיר את היכולת של הקבוצה שלנו. התחרנו מול קבוצה שהייתה להם משחק רע לפני כמה ימים, ובמחצית השנייה היום הגבנו, לפני כמה שבועות היינו לגמרי מתפרקים. הגבנו, ניסינו לעשות את הדברים כמו שצריך. לדעתי ניצחנו את הרבע השלישי והרביעי".

מאמן האדומים הסביר מדוע בושש לקחת פסק זמן כשההפרש צמח: "היה די ברור מה לא עבד בהתחלה, יכולתי לתקן את הדברים בלי פסק זמן. בכלליות הקבוצה במצב יותר טוב, אנחנו יודעים מה אנחנו מבקשים מהמשחק, ומה אנחנו צריכים לעשות ברגעים קשים. לא הכל יהיה מושלם, אבל אנחנו בסיטואציה שאנחנו יכולים להתמודד עם העליות והמורדות שלנו. הוכחנו נגד אילת והשחקנים מוכיחים בכל יום מה הם יכולים לעשות כקבוצה. יש לנו משחק גדול נגד בני הרצליה בעוד שלושה ימים, וכולם יודעים כמה הניצחון חשוב בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully