וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר מצהיר לראשונה: "רוצה להישאר בפריז סן ז'רמן, ושאמבפה יישאר איתי"

הברזילאי שואף להאריך חוזה: "הדברים מאוד השתנו, אני לא יכול להגיד בדיוק למה, אבל אני מרגיש פה טוב". וגם: עתידו של אמבפה, והתירוצים של פוצ'טינו

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן עם קיליאן אמבפה. רויטרס
הרומן יימשך? ניימאר ואמבפה/רויטרס

ניימאר הודיע היום (ראשון) רשמית שהוא רוצה להישאר בפריז סן ז'רמן ושטוב לו בשורות האלופה הצרפתית. כמו כן הוא הודה שהוא מקווה שקיליאן אמבפה יישאר גם הוא בפ.ס.ז' וימשיך לשתף עמו פעולה. ניימאר במשא ומתן עם פ.ס.ז' על חוזה חדש, כשחוזהו הנוכחי מסתיים ביוני 2022.

"אני מאושר מאוד כרגע, הדברים מאוד השתנו", אמר נייימאר בן ה-28, שעשה לא מעט דרמות להנהלות של פ.ס.ז' וברצלונה עם הניסיונות הפומביים והמתוקשרים שלו לחזור לקבוצתו לשעבר מקטאלוניה, "אני לא יכול להגיד בדיוק למה, אבל אני מרגיש פה טוב, התאקלמתי, אני רגוע יותר, אני מאוד מאושר כאן. אני רוצה להישאר בפריז סן ז'רמן".

ניימאר, שהעברה שלו לפ.ס ז' הייתה היקרה בהיסטוריה (222 מיליון יורו), כבש היום פעמיים, אבל קבוצתו ספגה הפסד מפתיע, 3:2 ללוריין הקטנה מהתחתית של הליגה הצרפתית, ופ.ס.ז' איבדה את הפסגה.

עם זאת, הוא מאמין בקבוצה, ורוצה שגם חברו אמבפה יישאר, על אף ההתעניינות מריאל מדריד. "אני מקווה שקיליאן ירצה להישאר", אמר ניימאר, "כמובן שזאת התקווה של כל האוהדים. אנחנו רוצים שפריז תישאר קבוצה מצוינת ושתמשיך לעשות את מה שעשתה תמיד - לשחק כדורגל ולהיות שמחה, זה הדבר הכי חשוב".

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן מאוכזב. רויטרס
יום לא קל. פ.ס.ז'/רויטרס

אמבפה, שכבש העונה 16 שערים בכל המסגרות, אמר בתחילת החודש שהוא צריך "לחשוב" על עתידו. ניימאר אמר היום ש"יש ביניו מערכת יחסים כמו אחים. אני הבוגר. אנחנו מאוד אוהבים לשחק ביחד, אני אוהב להוציא ממנו את המיטב. אני קורא לו 'גולדן בוי', כי הוא באמת זהב. יש לו לב ענק, וגם מחוץ למגרש הוא מדהים".

הדברים, כאמור, הגיעו אחרי ההפסד המפתיע של פ.ס.ז', לפחות על הנייר, לאור פערי הרמות והתקציב, אך למעשה פ.ס.ז' כלל לא הרשימה העונה, ומאוריסיו פוצ'טינו טרם הצליח להפוך את הקבוצה שלו ליעילה. ""זה כדורגל", אמר פוצ'טינו אחרי ההפסד, "לא נכנסנו לקצב. אני מאוכזב מאוד. בשער האחרון הייתה בעיית תיאום קשה. זו תאונה, ובכדורגל יש תאונות. זה גרם לנו להבין מה יכול לקרות אם אנחנו לא נותנים 100 אחוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully