וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי קיבל ציונים נמוכים בהולנד: "ההחמצות שלו עלו לפ.ס.וו ביוקר"

לאחר ההפסד 3:1 לפיינורד, התקשורת המקומית ציינה לרעה את "חוסר החדות" של החלוץ הישראלי מול השער: "הוא נראה בהלם מוחלט"

תקציר: פיינורד - פ.ס.וו אינדהובן 1:3/ספורט 1

אכזבה נרשמה בקרב אנשי ושחקני פ.ס.וו איינדהובן לאחר שהקבוצה פישלה אמש (ראשון) במשחק המרכזי של המחזור והפסידה 3:1. ערן זהבי פתח בהרכב קבוצתו ואף הגיע לשני מצבים טובים בדקות 34 ו-51, אך נעצר אצל השוער ניק מארסמן.

זהבי קיבל ציונים נמוכים מהאתרים והעיתונים בהולנד. ב-Voetbal International נתנו לזהבי ציון 5, כמו לשאר החלוצים של פ.ס.וו, וציינו: "הוא רשם שתי החמצות גדולות, שעלו לאיינדהובן ביוקר. גם באתר FCupdate נתנו לזהבי ציון 5, וכתבו ש"הוא נראה המום מההחמצות שלו ושל חבריו ומהיתרון של פיינורד במחצית הראשונה".

באתר ED ציין הכתב ריק אלפרינק ש"רוג'ר שמידט מחכה למריו קצה ולקודי גאקפו הפצועים, כי הם יכולים לשדרג את ההתקפה שמקרטעת לעיתים. אתמול ערן זהבי לא היה חד".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן לפני מרקוס סנסי שחקן פיינורד. Soccrates Images, GettyImages
"היה צריך להחזיר את פ.ס.וו למשחק". זהבי/GettyImages, Soccrates Images

אמש התייחסו בהולנד להחמצות של זהבי: "הייתה לו ההזדמנות להחזיר את המתח למשחק אבל הוא בעט חלש ואיפשר למארסמן לעצור אותו. זה היה צריך להיות השער שיחזיר את פ.ס.וו למשחק".

באתר football-oranje.com נכתב כי "פיינורד הטביעה את חלום האליפות של פ.ס.וו", תוך כדי שהתייחסו להחמצות של שחקני האורחת, ביניהם גם הישראלי: "ערן זהבי החמיץ הזדמנות גדולה להחזיר את פ.ס.וו למשחק, ולינסן העניש עם השלישי לפני ההפסקה".

מאמן פ.ס.וו רוג'ר שמידט היה מאוכזב בסיום: "לפעמים ככה זה בכדורגל. התכוננו היטב למשחק והתחלנו טוב נגד יריבה שהתגוננה. אני חושב שהיו להם שלוש הזדמנויות מתוכן הם הבקיעו שלוש פעמים. עשינו טעויות בדברים הפשוטים והמיקומים שלנו היו לפעמים לא נכונים. עם זאת, הגעינו למצבים שלנו - אבל לא הצלחנו לכבוש. הדבר הכי חשוב בכדורגל זה לנצל מצבים. פיינורד עשו את זה טוב יותר מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully