וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים הביסה 66:94 את הפועל באר שבע

המוליכה ברחה לקבוצה של רמי הדר ברבע השני, ומאז לא הביטה לאחור. תמיר בלאט ואדם אריאל הוליכו את החבורה של אדומייטיס

שחקן הפועל ירושלים ג'מיל ווילסון. דני מרון
ירושלים ברחה במהלך הרבע השני ומאז לא הביטה לאחור. ג'מיל ווילסון/דני מרון

המחזור ה-16 שישוחק ברובו בעוד שבועיים, יצא לדרך כבר הערב (שני) עם ניצחונה המוחץ של הפועל ירושלים 66:94 על הפועל באר שבע. הקבוצה של רמי הדר הגיעה לאחר ניצחון החוץ הגדול על מכבי ראשון לציון ונשארה צמודה למארחת במהלך הרבע הראשון. עם זאת, ברבע השני כבר ברחו השחקנים של דאינוס אדומייטיס להפרש דו ספרתי, שהלך וגדל ככל שהמשחק התקדם. תמיר בלאט ואדם אריאל הוליכו שישה שחקנים מקומיים בספרות כפולות, והמוליכה ממשיכה במומנטום לאחר הניצחון ברוממה על מכבי חיפה. באר שבע קיבלה משחק טוב מקיילב אגאדה (17), וקבעה שיא חדש לזריקות מעבר לקשת במשחק ללא הארכה (45), אך עדיין נותרה ללא ניצחון ליגה על הפועל ירושלים בליגה הבכירה.

קלעו לירושלים: תמיר בלאט ואדם אריאל 15 כ"א, מלקולם היל, טיישון תומאס ועידן זלמנסון 12 כ"א, סולימאן בריימו 10, כריס קרמר 6, ג'מיל ווילסון 5, עדי כהן סבן 4, ניב בלול 3.

קלעו לבאר שבע: קיילב אגאדה 17 ו-7 ריבאונדים, אריק גריפין 10 ו-6 ריב', טראוויס ווריק ועמית זיס 7 כ"א, אמיר בל וג'יימס בנקס 5 כ"א, נתן יורקוביץ' 3.

שחקן הפועל באר שבע עמית זיס. לירון מולדובן
באר שבע חטפה סטירה מצלצלת. עמית זיס/לירון מולדובן

מהלך המשחק

רבע 1:

הפועל באר שבע פתחה את המשחק ללא רגשי נחיתות ועלתה ליתרון 12:16. אדומייטיס הוריד את שחקניו לפסק זמן, ממנו חזרו עם ריצת 0:7 שהעבירה את היתרון לצד הירושלמי. בסיום הרבע הראשון, צמוד בארנה - 21:22 להפועל ירושלים.

רבע 2:

הפועל ירושלים הצליחה לעלות להפרש השיא עד כה במשחק, 25:31, שלוש דקות בתוך הרבע השני. רמי הדר הזעיק פסק זמן על מנת לעצור את המיני-סחף וכדי למנוע מהפיגור לגדול. המארחת עלתה ליתרון דו ספרתי בהובלת תומאס, היל ובלאט וירדה להפסקת המחצית ביתרון 37:48.

שחקני הפועל ירושלים טיישון תומאס, עידן זלמנסון. ברני ארדוב
ירושלים ממשיכה במומנטום. תומאס עם זלמנסון/ברני ארדוב

רבע 3:

המגמה מסיום הרבע השני נמשכה גם ברבע השלישי, כשהפועל ירושלים הגדילה את יתרונה, שכבר חצה את רף ה-20 הפרש. ארבעה שחקנים מקומיים הגיעו לספרות כפולות בעמודת הנקודות, כשבאר שבע לא מצליחה לעצור את המפולת. בסיום הרבע השלישי הוליכה המארחת 46:74.

רבע 4:

הרבע האחרון היה גארבג' טיים אחד ארוך, אשר במהלכו שיפרו השחקנים על הפרקט את נתוניהם האישיים. בסיום 66:94 מוחץ להפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully