וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחטאר התחילה לנתח את מכבי תל אביב: "נחזור מהפגרה בכושר מלא"

אחרי 0:0 מול הכוכב האדום (מחצית לסולומון), האוקראינים קרובים לסיום מחנה האימון לקראת החזרה לפעילות וההתמודדות באירופה: "כמה אנחנו מוכנים מ-1 עד 10? סביב 7-8"

מנור סולומון אחרי ההגרלה של שחטאר מול מכבי תל אביב/(מתוך אינסטגרם)

פחות משלושה שבועות לפני המשחק הראשון בין מכבי תל אביב לשחטאר דונייצק בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית, הקבוצה האוקראינית מחממת מנועים. שחטאר נמצאת בפגרה כבר חודש וחצי, אבל במועדון עורכים מחנה אימון בקצב גבוה בטורקיה, בדיוק כשם שהם עושים מדי שנה, והיום (ראשון) סיימו ב-0:0 את משחק ההכנה מול הכוכב האדום בלגרד. מנור סולומון שיחק במחצית השנייה.

אם מישהו במכבי תל אביב קיווה שהיריבה תגיע חלודה למשחק בבלומפילד ב-18 בפברואר, נכונה לו הפתעה. שחטאר לא הפסידה מאז 2013 במשחק הראשון שלה באירופה אחרי הפגרה ואלו היו התוצאות:

2020: ניצחון 1:2 על בנפיקה
2019: 2:2 נגד איינטרכט פרנקפורט
2018: ניצחון 1:2 על רומא
2017: ניצחון 0:1 על סלטה ויגו
2016: 0:0 נגד שאלקה
2015: 0:0 נגד באיירן מינכן
2014: 1:1 נגד ויקטוריה פלזן

ואלרי בונדר, שחקן שחטאר דונייצק. Eurasia Sport Images, GettyImages
"עדיין לא התחלנו בהכנה נקודתית למכבי תל אביב". בונדר/GettyImages, Eurasia Sport Images

"כמה אנחנו מוכנים לקראת החזרה לפעילות? מ-1 עד 10 הייתי אומר ש-7-8", אמר המגן הצעיר ואלרי בונדר, "יש לנו עוד כמה משחקי הכנה בטורקיה ואחריהם נגיע ל-10. יש לנו עוד זמן לחזור לכושר ויכולת מלאים. מכבי תל אביב? עדיין לא התחלנו בהכנה נקודתית למשחקים נגדה בליגה האירופית, אבל בקרוב זה יקרה. אנחנו במוטיבציית שיא לקראת החזרה לליגה ולמסגרת האירופית".

בסוף השבוע אמר עוזר המאמן, ויטור סברינו: "מחלקת האנליזה של המועדון החלה לנתח משחקים של מכבי תל אביב. קודם כל אנחנו מסתכלים על עצמינו ועל מה שאנחנו צריכים לעשות. שחטאר דונייצק היא קבוצה שצריכה להיות מוכנה לכל יריבה ונעמיק את הניתוח של היריבה לקראת המשחק. בשנה שעברה חזרנו מהפגרה למשחק נגד בנפיקה ולא היו לנו בעיות של כושר או יכולת. אלו הם הפירות של עבודת ההכנה שאנחנו עושים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully