וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות: סיכוי נמוך לקיום המשחק בין מכבי תל אביב לחימקי מוסקבה בחמישי

31.1.2021 / 9:00

משחק בית שני ברציפות של הצהובים יידחה? ביורוליג פסימיים לגבי האפשרות להנחית את הקבוצה הרוסית בישראל בעקבות סגירת נתב"ג. במועדון דרוכים לקראת הדרבי. בקבוצה דרוכים לקראת הדרבי (21:00, ספורט 5): "הפועל אחת מהקבוצות המסוכנות בליגה עכשיו"

במכבי תל אביב יעלו הערב (ראשון, 21:00, שידור ישיר בספורט 5) לדרבי התל אביבי נגד הפועל תל אביב בדרייב אין עם רצון גדול לשים את שני ההפסדים מהשבוע שעבר לגלבוע/גליל ופנרבחצ'ה מאחור. הקבוצה של יאניס ספרופולוס התייחסה להפסד הליגה כאל הפסד שנבע מסיבות מנטליות ובקבוצה סיפרו כי פשוט לא באו מוכנים למשחק.

לקראת הדרבי החליטו בקבוצה להחזיר את סקוטי ווילבקין, טיילר דורסי ואנג'לו קלויארו לסגל על חשבון כריס ג'ונס, אלייז'ה בריאנט ודראגן בנדר, בתקווה שהשינוי הזה יעזור להם לחזור לנצח. "לא נוכל לשחק לא טוב ולנצח את הפועל בחוץ", אמר הבוקר אחד מאנשי הקבוצה, "הם נראים הרבה יותר טוב בתקופה האחרונה, וכרגע מדובר באחת הקבוצות המסוכנות בליגה. אנחנו מאמינים שהשחקנים יגיעו כמו שצריך למשחק".

עורך הדין שמעון מזרחי יושב ראש מכבי תל אביב עם ניקולה וויצ'יץ'. ברני ארדוב
אחרי אנאדולו אפס, עוד קבוצה לא תורשה לנחות בישראל? שמעון מזרחי וניקולה וויצ'יץ'/ברני ארדוב

בקבוצה הביעו הבוקר פסימיות לגבי סיכויי חימקי מוסקבה להגיע לישראל לקראת משחק היורוליג ביום חמישי. במקביל לניסיונות הלוגיסטיים להנחית את הרוסים בישראל, מחכים במועדון לישיבת הממשלה ולהחלטה האם לסגור את נתב"ג לתקופה נוספת, מה שימנע את הגעתה של היריבה בחמישי.

במקביל ביורוליג יודעים כי הכנסת שופטים זרים לישראל תהיה קשה עוד יותר, וההערכות הן שהסיכוי לקיום המשחק בחמישי הוא נמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully