וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינואר השחור של ריאל מדריד: "הקבוצה מוכה, מושפלת ומסוכסכת. המצב קריטי"

יציאה מהמירוץ בליגה, השפלה בגביע, סמל מתנדנד ויריבה שנואה שבורחת. הבלאנקוס מסכמים חודש שחון, ומקווים שאי אפשר לרדת נמוך יותר

תקציר: אלקויאנו - ריאל מדריד 1:2/ספורט 1

את שנת 2020 פתחה ריאל מדריד עם שישה ניצחונות בשבעה משחקים, והמשיכה כל הדרך לזכייה באליפות ה-34 שלה. פתיחת 2021, לעומת זאת, תיזכר כאחת התקופות השחונות ביותר של הבלאנקוס בשנים האחרונות.

ב"מארקה" היטיבו להגדיר זאת כ"ינואר השחור של ריאל מדריד". מה לא עבר על הבלאנקוס בחודש הזה? היא הושפלה על ידי אלקויאנו הקטנטנה והודחה מהגביע בבושת פנים, ספגה פציעות של סרחיו ראמוס, פדריקו ואלוורדה, דני קרבחאל ולוקאס ואסקס, התבשרה שזינדין זידאן ונאצ'ו נדבקו בקורונה, ראתה את לוקה יוביץ' המושאל פורח מחדש בפרנקפורט, נתקעה בשדה התעופה בדרך לפמפלונה, וסבלה מצרות בכל החזיתות.

אמש (שבת) ינואר השחור גרם לריאל להקריב גם את מאבק האליפות בליגה. ההפסד 2:1 ללבנטה, הותיר את הבלאנקוס במרחק של 7 נקודות מאתלטיקו מדריד שמוליכה את הפסגה בבטחה, עם שני משחקים חסרים. ואם לא די בכך, את הימים האחרונים מלווה סאגת הארכת החוזה של סרחיו ראמוס, שעשוי לעזוב את המועדון אחרי 16 שנים במועדון.

מאמן ריאל מדריד זינאדין זידאן. רויטרס
עוד אחד מקורבנות החודש העגום. זידאן/רויטרס

"ריאל מסיימת את חודש ינואר כשהיא מוכה, מושפלת ומסוכסכת. המצב קריטי", קראו ב"מארקה", וקיוו שלא מדובר בסימן לבאות. "לריאל לא נותרו יותר מדי מטרות העונה, אבל היא עדיין צריכה לחזור להיות הקבוצה היציבה שהייתה לפני ינואר השחור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully