וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון סופג ביקורת בסקוטלנד: "לא בלם אמיתי, חסר ביטחון"

העונה הקשה של סלטיק והישראלי נמשכת. הבלם שנפצע בהפסד לסט. מירן קיבל ציונים נמוכים: "לא מתאים למערך שני שני בלמים"

שחקן סלטיק ניר ביטון. Ian MacNicol, GettyImages
גם נפצע, גם הפסיד, גם חוטף מהפרשנים. ביטון/GettyImages, Ian MacNicol

העונה הרעה של סלטיק נמשכת וניר ביטון שוב סופג ביקורת על היכולת שלו. אתמול (שבת) הבלם הישראלי פתח נגד סט. מירן, נפצע והוחלף במחצית, אבל לא התחמק מאש הפרשנים אחרי הפסד (2:1) הבית הראשון של הבויס ליריבה הצנועה מאז 1990.

קשר נבחרת סקוטלנד ומנצ'סטר יונייטד לשעבר, מייקל סטיוארט, אמר: "אני שומע אוהדים של סלטיק שאומרים שניר ביטון מתופקד כבלם כבר כמה שנים. זה נכון, אבל לא בתור בלם פותח. עבורי הוא לא בלם אמיתי, לא במערך של ארבעה בחוליית ההגנה. אולי במערך של שלושה בלמים - אבל זה מערך שלא מתאים לסלטיק הנוכחית".

עיקר הביקורת על היכולת החלשה בהגנה הופנתה לבלם השני שיין דאפי, אבל גם ביטחון חטף. ב"גלאזגו לייב" הוא קיבל ציון 4 ונכתב עליו: "עשה עבודה טובה בבניית ההתקפה שהובילה לשער של סלטיק, אבל נראה שאין לו ביטחון כשהוא משחק ליד דאפי". ב"הסאן" הסקוטי, הישראלי קיבל את הציון הכי נמוך מבין שחקני ההרכב: 3.

ביטון הוא שחקן הרכב קבוע בנבחרת ישראל, שתפתח את הופעותיה במוקדמות מונדיאל 2022 עם שלושה משחקים בסוף מרץ נגד דנמרק (בית), סקוטלנד (בית) ומולדובה (חוץ). בעידן האוסטרי, השחקן בן ה-29 מתופקד באופן קבוע במרכז ההגנה במערך של שלושה בלמים.

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל עם חאתם עבד אלחמיד, ניר ביטון. רויטרס
סיבה לדאגה? רוטנשטיינר עם ביטון/רויטרס

סלטיק שפתחה את העונה עם מטרה לקבוע שיא סקוטי: זכייה באליפות עשירית ברציפות, מפגרת אחרי ריינג'רס ב-23 נקודות ולמרות שיש לה שני משחקים חסרים, הסיכוי שלה לקבוע שיא נראה קלוש. רוב המערכים לא עובדים וביטון שמתופקד העונה רק כבלם, חווה את העונה הקשה ביותר שלו בקבוצה מגזלגו, מאז שהוא הגיע אליה בקיץ 2013.

המאמן ניל לנון ביקר את השחקנים אחרי המשחק: "זו נקודת השפל שלי כמאמן סלטיק. אני רוצה להיות חזק, אבל בשביל זה אני צריך תמיכה והופעות טובות מהשחקנים. היכולת של יותר מדי שחקנים העונה היא תפלה, וזה בלשון המעטה. אולי הלחץ של השגת אליפות עשירית ברציפות גדול מדי בשבילם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully