וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס חתם ל-4.5 שנים בבני יהודה: "שמח לחזור הביתה. שמח לחזור לשכונה"

31.1.2021 / 21:01

המאמן שהתפטר מהפועל באר שבע וזכה עם הזהובים בגביע המדינה שב לקדנציה נוספת במועדון. אברמוב: "אבוקסיס הוא המאמן הכי טוב בישראל, ניתן לו את כל הכלים להצליח"

תקציר: מ.ס. אשדוד - בני יהודה 0:4/ספורט 1

עכשיו זה רשמי. יוסי אבוקסיס שב לקדנציה רביעית בבני יהודה וחתם לארבע שנים וחצי בקבוצה. המאמן שזכה עם הזהובים בגביע ב-2019 ירוויח 900 אלף דולר למשך כל התקופה. המאמן שעבר במהלך העונה הקודמת להפועל באר שבע מבני יהודה, עושה כעת את הדרך ההפוכה לאחר שהתפטר בשבת מאימון הקבוצה מבירת הנגב עקב פנייתה של הבעלים אלונה ברקת למאמנים אחרים, לטענתו.

ברק אברמוב לאחר החתימה: "כבר אמרתי את זה מספר פעמים, מבחינתי יוסי אבוקסיס הוא המאמן הכי טוב בישראל ואין שמח ממני שהוא חוזר לבני יהודה תל אביב. כמובן שעומדת בפנינו משימה לא פשוטה וכולנו מודעים לכך, אבל אם יש מישהו שהייתי רוצה לראות על הקווים בתקופה שכזאת, זה יוסי. אנחנו מבחינתנו ניתן לו את כל הכלים להצליח בכפוף למסגרות שנכפו עלינו בגלל הסגר".

יוס אבוקסיס אמר לאחר החתימה: "שמח לחזור הביתה. שמח לחזור לשכונה. שמח לחזור לשתף פעולה עם ברק. ברור לי שאני מגיע למערכת שנמצאת במצב לא פשוט, אבל אני מאמין במערכת הזאת וכמובן שכולנו נעשה הכל בשביל להוציא את הקבוצה והמועדון לדרך חדשה. אין קסמים בכדורגל, השינוי יגיע דרך עבודה קשה ושינוי חשיבתי".

הוא חוזר לקדנציה רביעית בכתום ויעביר את האימון ביום שלישי הקרוב. המשמעות: לא יהיה על הקווים במשחק של בני יהודה מחר מול הפועל חיפה.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
חוזר לבני יהודה. אבוקסיס/דני מרון

יוסי אבוקסיס אימן לראשונה את בני יהודה בעונת 2011/12 לאחר עונה אחת כעוזר מאמן בהפועל תל אביב. ב-2013 שוב הצטרף המאמן למועדון משכונת התקווה, שם נשאר עד 2015. לאחר שתי עונות מוצלחות בבני סכנין חזר אבוקסיס לבני יהודה ב-2017 וזכה עמה בגביע המדינה ב-2019 לאחר ניצחון בפנדלים בגמר הגביע על מכבי תל אביב.

אבוקסיס עזב להפועל באר שבע ב-8 בינואר 2020, וקיבל את ברכת הדרך מבעלי בני יהודה ברק אברמוב. גם את הקבוצה מבירת הנגב הצעיד את הקבוצה לזכייה בגביע המדינה, לראשונה מאז 1997 ולשלב הבתים של הליגה האירופית. סך הכול עמד אבוקסיס על הקווים של הדרומיים ב-35 משחקי ליגה, בהם רשמו 13 ניצחונות, 14 תוצאות תיקו ו-8 הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully