וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניקובסקי: "תיקנתי על הקטסטרופה באשדוד". אטפלד: "נקמה מתוקה"

מכבי נתניה חגגה נקמה באשדוד אחרי התבוסה בסיבוב הראשון. בן שמעון: "אנחנו טובים מהם, בוודאות נהיה בפלייאוף העליון"

תקציר: מכבי נתניה - מ.ס. אשדוד 0:3/ספורט1

ב-25 בנובמבר, מכבי נתניה יצאה למשחק חוץ אצל מ.ס. אשדוד וחזרה הביתה מובסת 4:0. גבי קניקובסקי ספג כרטיס אדום לקראת הסיום כשהתוצאה הייתה 0:2 וב-10 שחקנים, הצהובים-שחורים התפרקו וספגו עוד פעמיים. חודשיים עברו והערב שתי הקבוצות נפגשו שוב. הפעם קניקובסקי היה איש המשחק, עם צמד ובישול ב-0:3 החלק של נתניה.

"מה שהיה במשחק באשדוד היה קטסטרופה, בעיקר מבחינה אישית", אמר הערב קניקובסקי המאושר, "אני שמח שהחזרתי. מתחילת השנה רציתי לקחת על עצמי. כיף לנצח ולעזור לקבוצה. היו לנו עליות וירידות ואני שמח שניצחנו שני משחקים ברציפות".

המאמן המנצח, ריימונד אטפלד, הוסיף: "ניצחון מתוק, היה לנו משחק רע מאוד באשדוד בסיבוב הראשון, אז כן - זו נקמה מתוקה. רצינו ליצור המשכיות אחרי הניצחון על הפועל כפר סבא. היינו מאוד ממושמעים, עשינו פעולות נכונות בדקות הנכונות ואם כרם ג'אבר כובש עם הפאלש - כנראה שבאמת משהו לא בסדר (חייך)".

ההולנדי המשיך: "נגד הפועל כפר סבא במשחק האחרון היינו בלחץ ב-10 הדקות האחרונות ולא רצינו לחזור למצב כזה. דיברנו על זה לקראת המשחק, לדעת להרוג את המשחק ולא להגיע למצב שאנחנו מסתגרים כדי לשמור על יתרון של שער".

על גבי קניקובסקי: "הוא אחד השחקנים הכי אינטליגנטים בקבוצה, לפעמים הוא עושה יותר מדי - עוזר יותר מדי לאחרים במקום שהם יקחו את האחריות. הוא המנוע שלנו והוא גם יודע לכבוש שערים".

שחקן מכבי נתניה גבי קניקובסקי. ברני ארדוב
איש המשחק. קניקובסקי/ברני ארדוב

באשדוד שררה אכזבה גדולה והמאמן רן בן שמעון אמר: "היינו רכים ונרפים, הפסדנו בכל מאבק 50-50, הם יותר רצו לנצח והגיע להם לנצח. אנחנו קבוצה יותר טובה מנתניה, אבל לא תמיד קבוצה יותר טובה מנצחת. לפעמים צריך לדעת לשחק נגד מתפרצות, נגד צפיפות. התגובות שלנו היו איטיות מאוד, לא היינו במשחק, הגיע לנו להפסיד".

בן שמעון הוסיף: "סיבות להפסד אני יכול למצוא מעכשיו עד מחר, אבל זה בעיקר חוכמה והבנת משחק ואת זה נצטרך לשפר. זה לא רק ההגנה. נשב, נראה מה פחות הלך, מותר לנו גם להפסיד בצורה כזאת מדי פעם. הפלייאוף העליון? אשדוד מועמדת ודאית להגיע לשם וזה גם יקרה. אנחנו קבוצה טובה מאוד, יותר טובה מנתניה. אין ספק שנהיה בפלייאוף העליון".

השוער יואב ג'רפי: "לא הגיע לנו להפסיד 3:0. עשינו שתי טעוית שלא מתאימות לנו ונתניה ידעו להעניש אותנו. לא היינו מספיק חדים בחלק ההתקפי. התחלנו יותר טוב מנתניה, שלטנו בקצב ואז הגיעו הטעויות. אם היינו מצליחים לכבוש בתחילת המחצית השנייה, היינו מקבלים ביטחון. אנחנו משחקים כדורגל התקפי ואטרקטיבי, הייתה לנו מעידה היום, אבל ברור שאנחנו רואים את עצמנו בפלייאוף העליון".

עוד בוואלה!

מכבי נתניה הביסה את מ.ס. אשדוד 0:3, קניקובסקי כיכב עם צמד ובישול

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully