וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק ג'יימס ממשיך בצסק"א מוסקבה, ניקולה מילוטינוב גמר את העונה

הכוכב האמריקני שכבר נראה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה אחרי מספר תקריות משמעתיות, ימשיך אצל איטודיס: "זה יחזק אותנו כקבוצה". הסנטר המצוין נפצע בכתף מול באיירן ויזדקק לניתוח

שחקן צסק"א מוסקבה מייק ג'יימס. Srdjan Stevanovic, GettyImages
סוף טוב הכל טוב? ג'יימס/GettyImages, Srdjan Stevanovic

מייק ג'יימס נשאר בסופו של דבר בצסק"א מוסקבה, בניגוד לתחזיות המוקדמות. כזכור, הכוכב האמריקני הושעה מקבוצת הפאר הרוסית לפני מספר ימים, לאחר תקרית בחדר ההלבשה בסיום המשחק מול פנרבחצ'ה. הדיווחים דיברו על קרע גדול בין ג'יימס ובין צוות האימון, אולם בסופו של דבר, הגארד המצוין יישאר בסופו של דבר בשורות סגנית המוליכה ביורוליג.

"ב-8 בינואר סבי מת אחרי מאבק בסרטן ריאות", הסביר היום. "מאז, חיי האישיים חוו הרבה עליות ומורדות והרבה דברים השתנו. לצערי נתתי לזה לזלוג לחיי המקצועיים, היתה חוסר הבנה שיצאה בתקשורת. לא התנהלתי עם הכול כפי שהיתי צריך עבור המועדון שאני כל כך מעריך. אני מתנצל על תשומת הלב שהמצב הזה יצר. צסק"א ואני נעבוד על זה, לא באופן פומבי, ונתגבר כקבוצה".

ג'יימס, שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים בשל השעיה, מדורג העונה ראשון בטבלת הקלעים עם 19.9 לערב, כשבטבלת המדד הוא שני רק לניקולה מירוטיץ' (20.6 לעומת 21.6). הכוכב האמריקני שנראה בשיאו למשך חלקים של העונה סיפק מספר הצגות בלתי נשכחות - בראשן 36 נקודות, 9 ריבאונדים ו-10 אסיסטים מול חימקי מוסקבה. בכך תקווה צסק"א לסגור את הסאגה שהשפיעה על המועדון ולצאת סוף סוף לדרך חדשה, אחרי שלושה הפסדים בארבעת משחקיה היורוליג האחרונים שלה.

"לקח לנו קצת זמן, שמענו את כולם", אמר היום נשיא המועדון אנדרי ואטונין. "אין פיתרון קל למצב הזה, אבל בחרנו בדרך של עבודה משותפת. אני מקווה שההחלטה הזו תאחד את הקבוצה ונצמח מזה. מייק נשאר חלק מהקבוצה שלנו, עוברים הלאה".

אבל לא הכל ורוד בצסק"א. ניקולה מילוטינוב המצוין, שנפצע מול באיירן מינכן, יזדקק לניתוח בכתפו ועל פי הערכות לא יוכל לשוב לשחק העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully