וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הפנים לנבחרת צרפת, כולל שנת שבתון: התכנית של זינדין זידאן

דיווח: מאמן ריאל מתכוון לעזוב את ספרד בסיום העונה גם אם הבלאנקוס ירצו להשאירו. המטרה: להחליף את דשאן אחרי מונדיאל 2022

זינדין זידאן מתכוון לעזוב את ריאל מדריד בסיום העונה - גם אם הבלאנקוס ינסו להשאירו. כך טענו אמש (שישי) בצרפת. לפי הדיווחים במולדתו של המאמן בן ה-48, גובשה כבר תכנית ברורה.

זידאן מתכנן לעזוב את ריאל בתום העונה ולקחת הפסקה מאימון במשך שנה וחצי, בתקווה לקבל לידיו את המושכות בנבחרת צרפת אחרי מונדיאל 2022. מעמדו של המאמן כבר לא יצוק בבטון כפי שהיה בעבר בסנטיאגו ברנבאו, ובספרד מדווחים חדשות לבקרים על מועמדים להחליפו בתום העונה. בין היתר הוזכרו מסימיליאנו אלגרי, מרסלו גז'ארדו, ראול ואחרים.

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
כבר יודע בדיוק מה הוא מתכוון לעשות. זידאן/רויטרס

בצרפת מעריכים שדידייה דשאן יסיים את תפקידו בנבחרת אחרי עשור, כשמונדיאל 2022 יהיה הקמפיין האחרון שלו. זידאן, שכיכב כשחקן במדי הטריקולור והוביל אותה לזכייה במונדיאל הביתי ב-1998, הציב לעצמו כיעד לאמן את אלופת העולם, ומוכן לעשות הקרבות רבות כדי להגיע לתפקיד.

במקביל, הסאגה במדריד סביב עזיבתו המסתמנת של סרחיו ראמוס נמשכת. לפי דיווחים בספרד, פלורנטינו פרס אמר למקורביו שהוא משלים עם העזיבה של הקפטן בקיץ, בידיעה שהקבוצה עשתה כל שביכולתה כדי להשאירו, והגישה לו הצעה לחוזה לשנתיים בסכומים נאים. מקורביו של ראמוס טוענים שנכון לעכשיו, "ראמוס יותר קרוב לעזוב מאשר להישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully