וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נלחם כדי לחזור לעצמו": באיירן מינכן שוב תקים את מונס דאבור לתחייה?

החלוץ שכבש שלושה שערים לרשת של אלופת אירופה, מועמד ל-11 של הופנהיים (16:30, ספורט 3). סבסטיאן הנס מסביר את התקופה הרעה שעוברת עליו: "הקורונה השפיעה עליו הרבה אחרי שחזר"

תקציר: שאלקה - באיירן מינכן 4:0/ספורט 1

ב-27 בספטמבר הגיע הרגע הכי גדול של מונס דאבור בקריירת הבונדסליגה שלו. צ'יפ יפהפה מעל מנואל נוייר סלל את הדרך ל-1:4 גדול של הופנהיים על באיירן מינכן, במשחק שאמור היה להביא את המהפך של דאבור בגרמניה, אחרי תקופת התאקלמות לא קלה.

זו לא הייתה הפעם הראשונה שדאבור כובש מול באיירן מינכן, שבאופן מפתיע, הפכה ליריבה האהובה עליו בגרמניה. הוא מצא את הרשת מולה פעמיים בגביע הגרמני, וחגג כאמור גם עם הצ'יפ הגדול ההוא. אבל מאז הרבה מאוד השתנה: דאבור נדבק בקורונה, ומאז הוא מתקשה להתאושש ולספק את הסחורה.

חלוץ הופנהיים מונס דאבור. GettyImages
הזדמנות להחזיר לעצמו את הביטחון. דאבור/GettyImages

היום (שבת, 16:30, ספורט 3) יש לו הזדמנות לצאת שוב לדרך חדשה. הופנהיים תתארח אצל באיירן, ודאבור שנמצא בכושר לא טוב, עשוי לקבל הזדמנות גדולה. לפי דיווחים בגרמניה, החלוץ הישראלי ששותף לשמונה דקות בלבד בניצחון על קלן במחזור האחרון, מועמד לחזור להרכב על חשבון איחלאס בבו.

אמש התייחס מאמן הופנהיים סבסטיאן הנס לתקופה הקשה שעוברת על דאבור, והסביר: "למונס הייתה תקופה טובה מאוד עם הרבה כיבושים לפני שהוא נדבק בקורונה. לצערי, הנגיף השפיע עליו זמן רב אחרי שחזר לפעילות עם הקבוצה. עכשיו הוא נלחם כדי לחזור לעצמו, והוא נראה שוב טוב מאוד באימונים. הוא בונה את הביטחון שלו בחזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully