וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ולנסיה מחמיא לעודד קטש, גם ביוון אופטימיים: "הוא ייצב את ההגנה"

פונסרנאו שיבח את מאמן פנאתינייקוס: "השחקנים הפנימו את השיטה שלו מהר". ביוון מרוצים מהשיפור ההגנתי תחתיו, ומהבשורה ההתקפית שהביא

רגע לפני המבחן האמיתי הראשון שלו נגד אולימפיאקוס, עודד קטש מראה סימנים חיוביים על הקווים של פנאתינייקוס. אמש (שישי) הצעיד המאמן הישראלי את פאו לניצחון יורוליג שני תחת שרביטו, עם 72:91 משכנע על ולנסיה באואקה.

אחרי המשחק, החמיא לקטש מאמן ולנסיה ז'אומה פונסרנאו. "אני מכיר היטב את הפילוסופיה והשיטה של קטש, אבל לא ציפיתי שהשחקנים שלו יפנימו אותה כל כך מהר. לא הופתעתי מהסגנון של קטש, אלא מהיכולת האישית של השחקנים של פאו, שנראו מדהים. מבחינה טקטית, הם היו ערוכים אלינו בצורה מושלמת".

גם בתקשורת היוונית שיבחו את קטש. "הוא פישט את המשחק עבור שחקני פאו. נתן להם כמה חוקים הגנתיים פשוטים, וכך ייצב את ההגנה", ציינו ב-SPORT24. "פאו לא הפכה ביום אחד מקבוצת הגנה נוראית לקבוצה שכולם חוששים ממנה, אבל בזכות קטש, היא מבינה טוב יותר מה היא רוצה מעצמה".

מאמן פנאתינייקוס עודד קטש. האתר הרשמי של פנאתינייקוס, אתר רשמי
מתחיל להטביע חותם. קטש/אתר רשמי, האתר הרשמי של פנאתינייקוס

נראה ששחקני פאו מתחילים להפנים גם את השיטה ההתקפית של קטש, שכוללת שימוש נרחב בפיק אנד רול ודואגת לריווח מקסימלי על הפרקט. "שחקני פאו חולקים את הכדור בצורה הרבה יותר טובה מאז שקטש הצטרף. כנראה שזה לא מקרי", כתבו ב-SDNA.

קטש עצמו אמר ש"אני שמח מאוד מאיך שהשחקנים הוציאו לפועל את תכנית המשחק שלנו. מבחינתנו, הכול מתחיל בהגנה. ברגע שעשינו עצירות ושלטנו בריבאונד, עשינו הרבה סלים קלים במתפרצות והתקפות מעבר. חלק גדול מ-91 הנקודות שקלענו, הגיעו בזכות ההגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully