וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב עוקצים: "מצפים מהאנטר ליותר, אבל גם לשופטים רציניים"

30.1.2021 / 8:36

הצהובים לא נרגעו מההרחקה של הסנטר בהפסד לגלבוע/גליל, וטענו כי השופטים התעלמו מעבירה "חריגה" שנעשתה עליו לפני כן. במועדון מקווים למצוא פיתרון להכנסת חימקי מוסקבה וטי ג'יי קליין לישראל, ווילבקין וקלויארו צפויים לחזור לסגל לקראת הדרבי

מכבי תל אביב רשמה אתמול (שישי) את הפסד הליגה השני שלה העונה בשמונה מחזורים כשהפסידה בביתה 79:70 להפועל גלבוע/גליל. ההפסד היה הראשון העונה בבית למכבי בליגה, והראשון מאז ההפסד בבית העליון למכבי ראשון לציון בעונה שעברה.

המשחק שנדחה בשבוע, היה בשליטה של גלבוע מהפתיחה. הקבוצה של יאניס ספרופולוס, שהופיעה ללא סקוטי ווילבקין, טיילר דורסי ואנג'לו קלויארו, אמנם הצליחה לעשות מהפך ולהוביל ברבע השלישי, אבל נראתה לא טוב. אנטה ז'יז'יץ' היה היחיד שרשם משחק טוב עם 23 נקודות ו-9 ריבאונדים, כשגם את דורי סהר ציינו לטובה בקבוצה עם 5 נקודות ב-10 דקות.

שחקני מכבי תל אביב דראגן בנדר, כריס ג'ונס. דני מרון
משהו חורק. שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

הקבוצה של יאניס ספרופולוס נראתה עצבנית במיוחד, כשלא פחות מחמש עבירות טכניות נשרקו לחובתה. השיא היה כשאותלו האנטר הורחק לאחר שהטיח דברים קשים בשופטים במחצית השנייה. לאחר המשחק פורסם סרטון בו נראה גיל בני תופס את האנטר בצורה לא ספורטיבית במהלך שקדם להרחקה, ונעלם מעיני השופטים. האנטר ייקנס אוטומטית ב-12 אלף שקלים, ואם היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל עו"ד טל אור, יחליט להעמידו לדין על סמך דוח השופטים, הוא עשוי לקבל גם עונש הרחקה נוסף.

"אין ספק שאותלו טעה בתגובה שלו", אמר אחד מאנשי מכבי תל אביב אמש, "הוא שחקן בכיר שלנו ואנחנו סומכים עליו שינהיג את הקבוצה, אבל אם שחקן ברמה הזאת, עם כזאת קלאסה, מגיב בצורה כזאת, כנראה שקרה משהו חריג במיוחד. הסרטון של התפיסה של השחקן של גלבוע מוכיח שהשופטים התעלמו ממהלך מכוער, ולא בפעם הראשונה במשחק. אנחנו מצפים מאותלו ליותר, אבל גם מצפים שישלחו שופטים רציניים".

עוז בלייזר, שמצידו סיים את המשחק עם 5 נקודות ו-7 ריבאונדים אמר בסיום: "היו חסרות לנו אנרגיות, לא עמדנו באינטנסיביות שלהם. האנטר מאוד חשוב עבורנו והיה חסר לנו אחרי ההרחקה, אבל היינו צריכים לעשות את העבודה גם בלעדיו, ולא עשינו את זה. ננוח, נתכונן לדרבי וניקח מהמשחק הזה את הדברים שנצטרך לשנות לקראת יום ראשון".

אותלו האנטר, מכבי תל אביב. דני מרון
תגובה חריגה למהלך חריג? האנטר/דני מרון

הקבוצה תשוב היום לאימונים לקראת הדרבי התל אביבי שייערך מחר (21:00, ספורט 5) בדרייב אין. בצוות המקצועי צפויים לשנות את מצבת הזרים, כשסקוטי ווילבקין ואנג'לו קלויארו אמורים להירשם למשחק. לגבי טיילר דורסי ששותף העונה רק בשלושה משחקי ליגה, קיימת התלבטות.

במקביל להכנות לדרבי, בקבוצה מנסים להגיע לפיתרון שיאפשר את כניסת חימקי מוסקבה לישראל לקראת המפגש בין הקבוצות ביום חמישי הקרוב. נתב"ג צפוי להמשיך להיות סגור עד יום המשחק, אבל בקבוצה אופטימיים לגבי הסבירות שיימצא פיתרון שיאפשר את נחיתת הקבוצה הרוסית כבר בתחילת השבוע. במקביל ההערכה היא כי המשחק נגד אנדולו אפס ייקבע לתאריך מאוחר יותר, וייתכן שייערך במהלך פגרת הנבחרות שמתוכננת לחודש פברואר, שם קיים מרווח תמרון גדול יותר ליורוליג. סידור כזה עלול להיות בעייתי, שכן מספר שחקנים של אנדולו כולל הכוכב הגדול שיין לארקין, נכללים בסגל נבחרת טורקיה, עבורה מדובר בחלון קריטי.

הכניסה של חימקי מוסקבה אינה הבעיה היחידה שבה נתקלת מכבי בימים הללו. בקבוצה מנסים למצוא דרך להכניס את טי ג'יי קליין לישראל, כשגם כאן ההערכה שיימצא עבורו מקום על אחת הטיסות שעדיין נוחתות בישראל במהלך השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully