וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן ושאר שחקני ויאדוליד קיבלו ציון 0: "רחוק מהרמה הנדרשת"

החלוץ הוחלף בדקה ה-62 בהפסד לווסקה וירד בכעס מהמגרש, בתקשורת המקומית ביקרו אותו ואת הקבוצה. גם ב"מארקה" העניקו לו ציון נמוך

שחקני ווסקה חוגגים מול שון וייסמן שחקן ריאל ויאדוליד. Octavio Passos, GettyImages
ערב מתסכל. וייסמן/GettyImages, Octavio Passos

שון וייסמן וריאל ויאדוליד במשבר. הקבוצה של החלוץ הישראלי הפסידה אמש (שישי) 3:1 לנועלת הטבלה ווסקה, השלימה ארבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון ונותרה במרחק של שתי נקודות בלבד מהקו האדום.

וייסמן פתח בהרכב, אבל היה שותף למחצית חלשה ביותר של קבוצתו, שנקלעה לפיגור 3:0. בדקה ה-62 הוא היה חלק מחילוף משולש של המאמן סרג'יו, וכשיצא נראה עצבני ומתוסכל, כשהוא מגיב בתנועות ידיים ויורד היישר לחדר ההלבשה.

בתקשורת הספרדית העניקו לוייסמן ולשאר שחקני ויאדוליד ציונים נמוכים מאוד. ב"אל דסמארקה" הגדילו לעשות כשהעניקו לכל אחד משחקני ההרכב של ויאדוליד ציון זהה של 0, וכתבו על כל אחד מהם: "הציג יכולת רעה, רחוק מהרמה הנדרשת למועדון בסדר גודל של ויאדוליד".

שון וייסמן כובש בגביע הספרדי מול לבנטה. ספורט 2
רונאלדו עוקב בדאגה. וייסמן/ספורט 2

גם ב"מארקה" העניקו לוייסמן ציון של מינוס, אחד הנמוכים בקבוצה. כך או כך, הלחץ בויאדוליד גובר, והשמועות על הירידה במעמדו של המאמן תופסות תאוצה.

"אין יותר מדי תירוצים אחרי משחק כזה. אני האשם העיקרי", לקח המאמן אחריות. "הגישה של השחקנים הייתה מתחת לכל ביקורת. לא הצלחתי להחדיר בהם את החשיבות של המשחק הזה, כנראה, אבל אני לא מסתתר מאחורי השחקנים, ויודע מה החלק שלי במצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully