וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון: "המשפחה ביקשה ממני לא להשפיל את מכבי תל אביב"

קרוביו חצויים ("כולם אוהדי מכבי תל אביב, הם לא יודעים את מי לעודד"), יחסי הכוחות ברורים ("רוצה לעבור מבלי להביס אותם"), ההיסטוריה זכורה היטב ("הם רצו אותי, סירבתי"). מנור סולומון התראיין באוקראינה לקראת המפגש עם הצהובים, וחילק גם טיפים

תקציר משחק העונה: מכבי תל אביב גברה 1:2 דרמטי על מכבי חיפה/ספורט 1

מנור סולומון ושחטאר דונייצק ממשיכים להסיר את החלודה מפגרת החורף, ומתכוננים במרץ למפגש הכפול עם מכבי תל אביב בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית. לקראת צמד המשחקים ב-18 וב-25 בפברואר, התראיין שחקן הכנף הישראלי באוקראינה, סיפר על הקשר המשפחתי והאישי שלו למכבי תל אביב, על המטרות לקראת המשחק ועל המפגש "המוזר" שמחכה לו עם חבריו לנבחרות הצעירות.

"זה יהיה משחק מיוחד מאוד עבורי. אחרי שראיתי שהוגרלנו עם מכבי תל אביב, שמחתי. לפגוש את מכבי תל אביב, לבקר במולדת שלך, לראות את החברים - זה דבר נהדר", סיפר. "למען האמת, כל המשפחה שלי אוהדת את מכבי תל אביב. אבא שלי, אמא שלי, האחים, המשפחה המורחבת, אפילו הסבים שלי. רצות הרבה בדיחות במשפחה שלנו. הם לא יודעים את מי הם יצטרכו לעודד במשחקים".

סולומון שמציג יכולת טובה במחנה האימונים של שחטאר בטורקיה, צפוי לפתוח בהרכב במשחק הראשון שייערך באצטדיון בלומפילד. "כולם מבינים את יחסי הכוחות בין שחטאר למכבי. ברור שאנחנו טובים יותר. המשפחה של ביקשה ממני לעבור שלב, אבל להשתדל לא להשפיל לחלוטין את מכבי תל אביב, בלי להביס אותם. כמובן שהם מקווים שאכבוש", אמר.

איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב מול מנור סולומון שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
שוב מול הצהובים. סולומון מול איתן טיבי/ברני ארדוב

סולומון חוזר נמרצות על ידי מכבי תל אביב עוד לפני שעלה לבוגרים, אבל בסופו של דבר החליט להישאר במכבי פתח תקוה. "הם רצו אותי, והופעל עליי לחץ גדול", הוא נזכר. "זה המועדון מספר 1 בישראל, המשפחה שלי רצתה שאשחק שם, זה היה החלום שלה, אבל אני לא רציתי. היו לי תנאים מעולים במכבי פתח תקוה, וקיבלתי מהם תמיכה מלאה".

לדבריו של סולומון, "החוזקה של מכבי תל אביב היא בקישור. דור פרץ ודן גלזר יכולים לייצר לנו בעיות. השחקן הכי מסוכן שלהם הוא יונתן כהן, שמרבה לכבוש ולבשל. אני רוצה שנראה את כל העוצמות שלנו. כולם בישראל מכירים עכשיו את שחטאר דונייצק ועוקבים אחריה, אז אנחנו צריכים להראות גם הפעם מי אנחנו".

עוד בוואלה!

מנור סולומון "משתלט" על המקום בהרכב שחטאר: "הכוכב של מחנה האימונים"

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת ישראל אוראל דגני (מימין), מנור סולומון, אילון אלמוג. שלומי גבאי
ייפגשו שוב, הפעם כיריבים. סולומון עם אילון אלמוג/שלומי גבאי

סולומון קיווה להתמודד במפגש הכפול עם הצהובים, עם שניים מחבריו לנבחרות הצעירות של ישראל, עדן קארצב ואילון אלמוג. לצערו, הראשון ככל הנראה ייעדר מהמפגשים אחרי שאובחן עם קרע ברצועה הצידית של הברך, וייעדר לפחות חמישה שבועות.

"עברתי כברת דרך עם קארצב ואלמוג", סיפר סולומון לפני הבשורות על קארצב. "מיד אחרי ההגרלה, התבדחנו אחד עם השני. התחלנו להתווכח מי יחליף חולצות עם מי בסיום. יהיה קצת מוזר לפגוש אותם ולשחק נגדם, ולא איתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully