וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "אני רוצה לאמן אחרי שאפרוש מכדורגל"

חלוץ פ.ס.וו דיבר על התכניות שלו בריאיון בהולנד: "אני מרגיש שאני יכול להשפיע על הקריירה של שחקנים צעירים"

תקציר ה-0:2 של פ.ס.וו על אמן, כולל השער של ערן זהבי/ספורט1

חלוץ פ.ס.וו איינדהובן ונבחרת ישראל ערן זהבי התראיין היום (שישי) בהולנד וסיפר על החוויות שלו בהולנד וסין, על הנבחרת ועל איך זה לשחק ללא קהל.

"אני מרגיש קצת כמו זמר בלי קהל", אמר זהבי, "אפילו אם אני שר את השירים הכי יפים, אין מי שימחא כפיים. האוהדים הם אספקט חשוב מאוד בכדורגל בשבילי. אני אוהב לשמח אנשים, זה מה שנותן לי אנרגיה". על ההידבקות שלו בקורונה אמר זהבי: "זה הרגיש משוגע. עברתי בדיקה כשהייתי עם הנבחרת והיא הייתה שלילית, אפילו כבשתי שלושער נגד סלובקיה. למרות זאת הרגשתי לא משהו, אז התקשרתי אל רוגר שמידט (מאמן פ.ס.וו) לפני האימון ואמרתי שאני רוצה להיבדק שוב, אז גם יצאתי חיובי.

"זה לקח שבוע וחצי, כולל הזמן שכנראה נשאתי את הנגיף בישראל. אולי יותר קשה מהבידוד היה שהייתי צריך לשמור על מרחק מהמועדון שבדיוק חתמתי בו. רציתי להכיר את חבריי טוב יותר. אם לא מכירים אחד את השני מספיק טוב אז הדברים לא מסתדרים".

חלוץ פ.ס.וו ערן זהבי. Photo Prestige/Soccrates, GettyImages
"אני מתקשה לשלוט בעצמי במקרים של חוסר צדק". זהבי/GettyImages, Photo Prestige/Soccrates

זהבי נשאל על זריקת סרט הקפטן בנבחרת והעובדה שלא שיחק בנבחרת שנה לאחר מכן ואמר: "לא הצלחתי לשלוט ברגשות שלי. הרגשתי שהאשימו אותי בכל מה שקרה בנבחרת בזמן שעשיתי כל כך הרבה עבור המדינה. הייתי טס 12 שעות מסין. אבל זו הייתה טעות. האגו והרגשות שלי השתלטו עליי".

על המעצר שלו בישראל לאחר עימות עם השכנים אמר זהבי: "במקרים של חוסר צדק, אני מתקשה לשלוט בעצמי. השכנה שלי בישראל התלונן שאני שומע מוזיקה חזק מדי, אבל לא הייתה סיבה להתלונן. כמעט בכל יום היא שלחה לי משטרה כדי לשגע אותי. פעם אחת כשישבתי עם הילדים שלי ליד הבריכה, הם הגיעו שוב, התעצבנתי, השוטרים התעצבנו ונעצרתי. הדברים יצאו קצת משליטה, אבל הכול הסתדר אחרי שעתיים".

זהבי אמר שהוא מעולם לא חשב לעזוב את פ.ס.וו ושהדברים מסתדרים לו שם היטב: "יש הרבה שחקנים שממשיכים לשחק בטופ גם בגיל מבוגר: לואיס סוארס, ליאונל מסי, כריסטיאנו רונאלדו, זלאטן איברהימוביץ'. אם יש לך גישה מקצוענית, אתה ממשיך לעבוד ולכוון גבוה, אתה יכול להמשיך". המראיין אמר לזהבי שהוא מדבר לפעמים כמו מאמן ונשאל האם זה משהו שהוא יכול לעשות אחרי שיגמור את הקריירה: "אשתי עקבה אחריי מסביב לעולם במשך שנים. היא תחטוף התקף לב אם אגיד את זה, אבל כן, זו המטרה שלי. לפני שש שנים התחלתי ללמוד לאמן בישראל. הפסקתי בגלל שעברתי לסין. כשאסיים לשחק, אמשיך בכדורגל. אני מרגיש שאני יכול להשפיע על קריירה של שחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully