וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הבידוד, סרינה וויליאמס ודג'וקוביץ' מאושרים לשחק מול קהל: "היה שווה את זה"

ככה זה במדינה שנלחמת בקורונה בנחישות: 4,000 צופים מילאו מגרש באדלייד, וראו את דג'וקוביץ', וויליאמס ונאומי אוסקה בפעולה לפני אליפות אוסטרליה הפתוחה

סרינה ווילאמס, מאחוריה דג'וקוביץ' ונאומי אוסאקה, באוסטרליה. Mark Brake, GettyImages
מסתובבים בעיר בהנאה. סרינה, אוסאקה ודג'וקוביץ'/GettyImages, Mark Brake

נובאק דג'וקוביץ' חזר היום (שישי) למגרשים, כאשר השתתף בטורניר ראווה באדלייד, במשחק שנערך לעיני קהל באוסטרליה והזכיר לטניסאים עד כמה הם התגעגעו לנוכחותם של צופים ועד כמה הם חסרים בטניס בפרט ובעולם הספורט בכלל.

בהתחלה דג'וקוביץ' סבל מכאבים בידו והודיע שלא יופיע למשחק. מי שהחליף אותו היה בן ארצו פיליפ קראינוביץ', שפגש את יאניק סינר האיטלקי הצעיר - אבל אז דגו'וקביץ' הודיע שהוא כן מרגיש כשיר, והצטרף למשחק במערכה השנייה, וכך צמד הסרבים השלימו ניצחון 3:6, 3:6.

"מצטער שלא עליתי למשחק כבר מתחילתו", אמר ל-4,000 הצופים באדלייד, כשהוא חוגג את "יציאתו לחופשי" אחרי 14 ימי בידוד במלון, "הייתי חייב לעבור טיפולים, לא הייתי במיטבי ביומיים האחרונים ולא ידעתי איך אגיב". דג'וקוביץ', שהיה חבוש בפרק כף היד, אמר ש"ברור שלפני גביע ה-ATP ואליפות אוסטרליה אתה לא רוצה להסתכן יותר מדי".

לפני כן נפגשו על המגרש סרינה וויליאמס ונאומי אוסאקה, במשחק שבו סרינה ניצחה 2:6, 6:2, 7:10, כשהשתיים לא מסתירות את ההתרגשות שלהן לשחק מול קהל. כידוע, אוסטרליה נחושה מאוד במאבק שלה בקורונה, עם תקנות מחמירות מאוד, מה שמאפשר למדינה לחזור לשגרה כמעט נורמלית - דבר שאפשר היה להיווכח בו במשחק הטניס במגרש המלא ב-4,000 איש.

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס במשחק ראווה באדלייד, אוסטרליה. רויטרס
כיף לראות מגרש מלא. סרינה/רויטרס

היום לפני המשחק סרינה, אוסאקה ודג'וקוביץ' ערכו טיול באדלייד. "לא שיחקנו מול קהל למעלה משנה, כך שעבר המון המון זמן", אמרה סרינה הנלהבת, שהייתה לאחרונה בבידוד יחד עם בתה בת ה-3, "אנחנו פשוט שמחות להיות כאן, עכשיו הכול היה שווה את זה". כזכור, אליפות אוסטרליה הפתוחה תיפתח במלבורן ב-8 בפברואר, ובשבועות האחרונים הטניסאים שהגיעו למדינה התלוננו לא מעט על הבידוד הקפדני שנכפה עליהם.

גם רפאל נדאל, שגבר על דומיניק תים, אמר אחרי הניצחון שלו: "אוסטרליה היא דוגמה מצוינת לאיך אפשר להתמודד עם המגיפה הזאת". נדאל בן ה-34 הוסיף: "אני פשוט מאושר לשחק, לא האמנתי שאמשיך לשחק ככה כל כך הרבה שנים... אנחנו נרגשים לחזור לשחק מול קהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully