וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די מריה: "אם מסי מגיע לפ.ס.ז', אישאר גם על תקן האיש שמכין לו ברביקיו"

עוד רמז על עתידו של הפרעוש? בן ארצו מפנטז על שיתוף פעולה בפריז: "תמיד חלמתי להיות איתו באותה קבוצה. אחרי זה אוכל לפרוש בשקט"

תקציר מגביע המלך: ברצלונה חוזרת מפיגור ומנצחת 1:2 את ראיו וייקאנו/ספורט 1

בפריז סן ז'רמן ממשיכים להתייחס ברצינות ובפתיחות לאפשרות שליאונל מסי יצטרף לקבוצה בקיץ. אמש (חמישי) התראיין בארגנטינה בן ארצו של הפרעוש, אנחל די מריה, וטען ש"יש סיכוי טוב שליאו ישחק בפריז בעונה הבאה". אם זה יקרה, הוא מתכוון לעשות הכול כדי להישאר בקבוצה, למרות שחוזהו מסתיים.

"תמיד חלמתי לשחק עם ליאו מסי באותה קבוצה. שיחקנו יחד בנבחרת, אבל לשחק לצידו באופן יומיומי, להתאמן איתו במשך שנה שלמה, לראות את התופעה הזו מקרוב - זה חלום שלא הגשמתי עד עכשיו", אמר ל-TYC Sport. "היו לי הזדמנויות בעבר לשחק בברצלונה ולשחק איתו, אבל לצערי זה לא התממש. עכשיו נראה שיש לי סיכוי נוסף לעשות את זה, אבל החוזה שלי בפ.ס.ז' מסתיים".

ליאונל מסי (מימין) באימון נבחרת ארגנטינה לצד אנחל די מריה. רויטרס
"בכל פעם ששיחקנו יחד בנבחרת, זה היה לזמן קצר מדי". די מריה ומסי/רויטרס

די מריה סיפר שהתייעץ עם אשתו בנוגע לעתידו וקיבל ממנה הבהרה: "היא אמרה לי, 'אם ליאו מגיע, אתה נשאר בקבוצה אפילו אם זה בשביל להיות האיש שמכין לו ברביקיו'. אני נוטה להסכים איתה", אמר בחיוך. "זו יכולה להיות התגשמות חלום. ככדורגלן, אי אפשר לבקש יותר מזה. יצא לי לשחק באותה קבוצה עם כריסטיאנו רונאלדו, ניימאר, אמבפה...אבל אחרי שאשחק עם מסי, אוכל לפרוש בשקט".

ההצהרות של די מריה מצטרפות לשלל אמירות פומביות של אנשי פ.ס.ז' בנוגע לעתידו של מסי, שחוזהו בברצלונה מסתיים בסוף העונה, ומתחילת ינואר הוא רשאי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. ההתייחסות הפומבית של פ.ס.ז' לאפשרות שמסי יצטרף, מעוררת זעם בברצלונה. המועמד המוביל לנשיאות ז'ואן לאפורטה אף הצהיר שבכוונתו לתבוע את פ.ס.ז' במוסדות אופ"א בעקבות "חוסר הכבוד" שהיא מפגינה כלפי בארסה, כשהיא מדברת בגלוי על האפשרות להחתים שחקן שעדיין משחק אצלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully