וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות רצתה את רן בן שמעון כמנהל הטכני. אשדוד סירבה

29.1.2021 / 9:30

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון מחפש למנות לתפקיד החשוב איש כדורגל בפרופיל גבוה. מאמן מ.ס. אשדוד שמוביל את הקבוצה להצלחה גדולה העונה מבוקש, אך במועדון לא ישחררו אותו

העבודה הנהדרת שעושה רן בן שמעון במ.ס. אשדוד לא נעלמת מעיניהם של בכירי ההתאחדות לכדורגל ובראשם יושב הראש אורן חסון. לוואלה! ספורט נודע כי בהתאחדות לכדורגל היו רוצים לראות את בן שמעון בתפקיד בכיר בכדורגל הישראלי וכשמשרת המאמן הלאומי תפוסה, החליטו בהתאחדות כי תפקיד המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות של ישראל יכול להיות מתאים לבן שמעון בשל הניסיון הרב שיש לו באימון, העובדה שאימן את נבחרת קפריסין, יכולת הביטוי הגבוהה שלו והעובדה שהוא נחשב לאיש כדורגל מיוחד, מעניין ובעל זיקה לנושא לימוד הכדורגל.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. דני מרון
בהתאחדות התעניינו, אשדוד לא משחררת. בן שמעון/דני מרון

לא ברור אם בן שמעון היה עוזב את תפקיד האימון ומקבל עליו את משרת המנהל הטכני, שכן המהלך עליו חשבו בהתאחדות לכדורגל נתקל בהתנגדות מצד ג'קי בן זקן שמחזיק בחוזה לעוד עונה וחצי עם בן שמעון ולא מוכן לוותר עליו. בן זקן הבהיר כי הוא לא ישחרר את בן שמעון לתפקיד לו מייחסים בהתאחדות לכדורגל חשיבות מכרעת.

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אורן חסון מוצא בתפקיד המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות ובתוכן הנבחרת האולימפית חשיבות עליונה להתפתחות הכדורגל בישראל בשנים הקרובות. חסון רוצה להיות זה שבמשמרת שלו יעבור הכדורגל שינוי מהיסוד. זו הסיבה שהוא מחפש לתפקיד המנהל הטכני איש כדורגל בפרופיל מאוד גבוה.

רן בן שמעון היה יכול מאוד להתאים למה שחסון מחפש כפי שיושב ראש ההתאחדות לכדורגל רצה גם דמות כמו יוסי בניון לתפקיד. סירובו של בניון לקחת את העבודה בשל אי יכולת להתערב בנבחרת הבוגרת וההתנגדות של מ.ס. אשדוד לשחרורו של בן שמעון, תוביל את ההתאחדות לכדורגל להמשיך ולחפש את האדם המתאים שרק לאחר מינויו יושלם פאזל המאמנים בנבחרות הצעירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully