וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: עדן קארצב סובל מקרע וצפוי להיעדר כחמישה שבועות

29.1.2021 / 14:34

הקשר שנפצע מול מכבי חיפה עבר בדיקת MRI שגילתה קרע ברצועה הצידית של הברך והוא יחמיץ יותר מחודש. דיווח באיטליה: קרוטונה מתעניינת ביונתן כהן

תקציר משחק העונה: מכבי תל אביב גברה 1:2 דרמטי על מכבי חיפה/ספורט 1

בשורות רעות למכבי תל אביב. עדן קארצב שנפצע והוחלף בניצחון הדרמטי על מכבי חיפה, סובל מקרע ברצועה הצידית של הברך וצפוי להיעדר מהמגרשים לפחות חמישה שבועות. קארצב שקיבל הרבה יותר דקות בתקופה האחרונה, נפצע בתחילתה של המחצית השנייה אחרי תיקול של מוחמד אבו פאני, והוחלף בדקה ה-51 על ידי דן גלזר, שמתאושש בעצמו מפציעה. השחקן עבר בדיקת MRI שאישרה שהוא סובל מקרע והוא יתחיל בתהליך שיקום של הצוות הרפואי.

עדן קארצב שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
בדיוק כשהשתלב ברוטציה. קארצב/דני מרון

עוד במכבי תל אביב: האם יונתן כהן יימכר לאיטליה בחלון ההעברות הנוכחי? בתקשורת המקומית בטוחים שיש סיכוי גבוה. אחרי הדיווח אמש (חמישי) על ההתעניינות שמביעה טורינו בכובש המצטיין של מכבי תל אביב, מגיע דיווח על קבוצה נוספת מארץ המגף שרוצה להחתים אותו.

לפי הדיווח היום, מדובר בקרוטונה, שבדומה לטורינו נמצאת עמוק במאבקי התחתית בסרייה A. טורינו מדורגת במקום ה-17 בטבלה, בעוד קרוטונה נועלת אותה עם שלושה ניצחונות בלבד. לפי הדיווח, "יונתן כהן בשל לעזור לקרוטונה במשימה לשרוד בליגה הבכירה".

באיטליה טוענים שמכבי תל אביב הציבה את תג המחיר של כןה על שלושה מיליון יורו, סכום גבוה יחסית שספק אם קבוצות בסדר הגודל של טורינו וקרוטונה רוצות או מסוגלות לשלם. בעבר הלא רחוק הוזכר כהן כמועמד למספר קבוצות בחו"ל, ביניהן רומא, שחטאר דונייצק, קלאב ברוז' ואנדרלכט.

יונתן כהן עם אילון אלמוג שחקני מכבי תל אביב חוגגים. אריאל שלום, אריאל שלום
בדרך לאיטליה? יונתן כהן/אריאל שלום, אריאל שלום

ביום שאחרי הניצחון על מכבי חיפה, מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון קיבל לצוות שלו את רייניר רובמונד ודניס גנטנאר. שני ההולנדים, שנחתו בארץ באמצע השבוע, הגיעו אתמול לראשונה לקרית שלום והצטרפו אל ואן לוון אחרי שזה ביקש ממיטש גולדהאר ונענה בחיוב.

ההגעה של השניים צפויה לפתוח יותר לעומק את השוק ההולנדי של שחקני הרכש, שכן שניהם בקיאים יותר טוב מואן לוון במה שקורה כרגע בליגה ההולנדית. מאמן מכבי תל אביב נמצא מחוץ להולנד כבר זמן ממושך, כאשר בארבע השנים האחרונות הוא בישראל. במכבי תל אביב רוצים להתחזק בשחקן כנף למרות שאחרי המשחק שלשום, ברור שמתן חוזז נכנס חזק לעניינים ויהיה מעתה הרבה יותר דומיננטי.

עוד בוואלה!

דיווח באיטליה: יונתן כהן מועמד לטורינו

לכתבה המלאה
איתי שכטר שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
כבר לא רוצה לעזוב את מכבי תל אביב. איתי שכטר/דני מרון

מעבר למתן חוזז שהיה גיבור הניצחון שלשום, מי שקיבל הרבה שבחים בקרית שלום הוא איתי שכטר שרק לפני עשרה ימים עוד התלבט אם הוא רוצה להישאר במכבי תל אביב ואחרי שני המשחקים האחרונים בהם פתח, הכל השתנה אצלו והוא כבר לא חושב לרגע שהוא צריך לקום וללכת. שכטר עדיין רוצה לשחק ולהיות שותף מלא גם במגרש ונראה שגם אם אלכסנדר פשיץ' יועדף על פניו כחלוץ הראשון, הוא יזכה לנתח במשחקים במיוחד כשהליגה נכנסת לעומס משחקים כמוהו לא חוו בעבר השחקנים ומכבי תל אביב תהיה חייבת רוטציה.

(עדכון ראשון: 8:01)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully