וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פציעות, קורונה ושחקנים לא מתאימים. הפועל באר שבע מאבדת סבלנות

29.1.2021 / 7:00

בבאר שבע מאוכזבים מהשחקנים שלא מסוגלים לסחוף את הקבוצה להצלחות, אבוקסיס לוחץ על צירוף שחקן כנף וחלוץ חדשים, וכעת מחכה שבוע מכבי תל אביב: "נצטרך לשנות את כל התפיסה והחשיבה"

תקציר: בני סכנין - הפועל באר שבע 0:1/ספורט 1

אחרי ההפסד אמש (חמישי) לבני סכנין (1:0), בהפועל באר שבע מתחילים לאבד סבלנות לגבי לא מעט שחקנים בסגל, שממשחק למשחק מוכיחים שהם לא יכולים להחזיק קבוצה שצריכה להתחרות על כרטיס לאירופה. בהפועל באר שבע כבר הבינו שאת המקום הראשון או השני הם לא יוכלו לקחת ממכבי חיפה וממכבי תל אביב, אבל המטרה הייתה שאחרי סיום הקמפיין האירופי, תעלה הקבוצה על פס ארוך של ניצחונות ותוכל להתברג במקום השלישי שיזכה אותה בסוף העונה בכרטיס לאירופה. זה לא קורה.

שחקן הפועל באר שבע ג'ונתן אגודלו. ., מאור אלקסלסי
לא תורמים מספיק. אגודלו ומלי/מאור אלקסלסי, .

לקבוצה אין כרגע סגל שחקנים מלא בגלל הפציעות של מיגל ויטור, סינטיאהו סלליך ומרואן קבהא והקורונה של תומר יוספי ורותם חטואל. לכך צריך להוסיף את העובדה שאלטון אקולטסה סובל אף הוא מפציעה טורדנית בגיד אכילס שמונעת ממנו להתקדם ולחזור ליכולת שלו מתחילת העונה. אפילו ז'וזואה משחק עם כאבים בגלל פציעה באזור שרירי הבטן. אלא שלצד כל אלה, הפועל באר שבע לא מקבלת כמעט דבר ממרסלו מלי וג'ונתן אגודלו. צמד הזרים מדרום אמריקה מאוד מאכזב עד כה. איתמר שבירו ואנתוני וארן, שפתחו אתמול, משתדלים ורוצים, אבל הם לא שחקנים שיכולים לעשות את ההבדל בין קבוצה כמו הפועל באר שבע לקבוצה כמו בני סכנין.

עוד בוואלה!

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 0:1 את הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע אלטון אקולטסה. ., מאור אלקסלסי
מחכים לו. אקולטסה/מאור אלקסלסי, .
שחקן הפועל באר שבע לואי טהא. ., מאור אלקסלסי
זה הזמן להתעורר. טהא/מאור אלקסלסי, .

יוסי אבוקסיס שראה מהקווים את הקבוצה שלו מתקשה להגיע אפילו למצב אחד לאורך כל 90 הדקות, רוצה חיזוק. מי שאמור להביא את השחקנים הוא המנהל המקצועי אליניב ברדה. אבוקסיס רוצה גם שחקן כנף וגם חלוץ ובמועדון יגבירו את המאמצים כדי למצוא שני שחקנים כדי שהקבוצה תוכל לקבל עוד כלים כדי לעמוד במשימת הכרטיס לאירופה. "צריך להתחזק בחלון ההעברות, ולהתחזק כמו שצריך", הבהיר אבוקסיס.

בתוך כך בהפועל באר שבע צריכים כעת להתכונן לשבוע מכבי תל אביב שיכלול ביום שני מפגש מול האלופה בטרנר ואם לא יהיה שינוי בשל הסגר, כבר ביום שבת הבא מפגש מול הצהובים גם בגביע המדינה. "נצטרך לשנות את כל התפיסה והחשיבה ולהביא משהו אחר, אם אנחנו רוצים לנצח את מכבי תל אביב", אמרו אמש במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully