וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס יודע: "צריך להתחזק בחלון ההעברות, ולהתחזק כמו שצריך"

28.1.2021 / 22:26

מאמן באר שבע מודאג לאחר ההפסד 1:0 לסכנין: "עשינו את הטעות ושילמנו עליה". כיאל: "מי שמגיע לדוחא צריך לקבל אגרסיביות"

תקציר: בני סכנין - הפועל באר שבע 0:1/ספורט 1

אכזבה גדולה נרשמה הערב (חמישי) בקרב אנשי ושחקני הפועל באר שבע לאחר שהקבוצה הפסידה 1:0 לבני סכנין משער של בירם כיאל בדקה ה-33. מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס קיבל בחזרה את ז'וזואה, אך קבוצתו נראתה לא טוב ולא הגיעה ולו למצב מסוכן אחד. בסכנין לעומת זאת, היו שבעי רצון לאחר שרשמו ניצחון ראשון על באר שבע מאז 2014.

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס: "מבחינת רצון, השחקנים נלחמו ורצו, אבל לא הראינו מספיק איכויות. סכנין סגרו אותנו טוב. הם כבשו מהמצב היחיד במשחק. עשינו טעות בסגירה בשער שספגנו, ואנחנו ממשיכים קדימה. צריך להתחזק בחלון ההעברות, ולהתחזק כמו שצריך. יש לנו את אלטון שהוא שחקן איכותי, שהוא פצוע. חתואל ויוספי בחוץ בגלל הקורונה. זה היה משחק שיכול היה להיגמר לפה או לשם ובסוף אנחנו עשינו את הטעות ושילמנו עליה".

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס. ., מאור אלקסלסי
מעוניין להתחזק בחלון ההעברות. אבוקסיס/מאור אלקסלסי, .

איש המשחק בירם כיאל: "ניצחון מאוד חשוב בשביל המועדון ובשביל האוהדים. היה לנו שבוע מאוד קשה עם תשעה נדבקים בקורונה. רק לפני יומיים חזרנו להתאמן באופן מלא. היינו ממש צריכים את הנקודות האלה, כל הכבוד לשחקנים. לא שיחקנו משחק גדול אבל נתנו את הלב והנשמה. אנחנו צריכים קודם כל לשמור על צניעות. זה מועדון שצריך לשחק כדורגל ולתת את הנשמה והלב בכל משחק. היינו בסריה של משחקים שלא הצלחנו להביא את הנקודות, אבל יכולנו והפסדנו משחקים שלא היינו צריכים להפסיד. אנחנו צריכים לשמור על הבית. מי שמגיע לדוחא צריך לקבל מולו משחק חזק ואגרסיבי. מקווה שנעשה את זה גם במשחקים הבאים".

מאמן בני סכנין ניסו אביטן: "יום טוב מכל הבחינות, במיוחד לאור זה שלקחנו נקודות אחרי התקופה הקשה שעברנו. לא הצגנו כדורגל כדול, אבל הגיע לנו הניצחון הזה ואני גאה בשחקנים. השחקן החדש קלי, יש לו איכויות והוא מה שחיפשנו. בבית אנחנו משחקים יותר טוב וכל עוד אנחנו מוציאים נקודות בבית אני מרוצה. בשבוע שעבר שיחקנו בתנאים לא תנאים, אבל זה מאחורינו. אני מקווה שנדע לעשות את העבודה גם ביום שני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully