וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מחמיאים: "לא מתייחסים מספיק ליכולות ההגנתיות של סקוטי ווילבקין"

הכוכב, שידוע בעיקר בסקורר, מדורג שלישי ביורוליג בחטיפות. בריאנט: "הוא מציק ומעצבן את היריבים". ספרופולוס: "הוא דוחק בעצמו להשתפר"

כשמדברים על סקוטי ווילבקין נהוג להתמקד בעיקר ביכולות ההתקפיות של אחד הסקוררים הטובים ביבשת, אולם באתר היורוליג האירו היום (חמישי) זרקור דווקא על היכולות ההגנתיות של כוכב מכבי תל אביב. "סקוטי שחקן התקפה טוב מאוד, אבל אני לא חושב שמתייחסים אליו מספיק בהגנה", אמר אלייז'ה בריאנט. "לפעמים הוא לוחץ על כל המגרש ושומר על השחקנים הכי טובים ביריבות. הוא מציק, הוא מעצבן את היריבים. הוא שחקן דינמי מאוד שעוזר לנו גם בהתקפה וגם בהגנה".

ווילבקין מדורג העונה במקום השלישי ביורוליג בחטיפות למשחק - יש לו 1.36 כאלה, כשרק לורנזו בראון (1.55) ופרייה הנרי (1.95) לפניו. "אני גאה בהגנה שלי", אמר. "המאמן דוחק בנו, הוא רוצה שנהיה ממוקדים ונתאמץ מאוד בהגנה אז אני מנסה לעשות את המקסימום. החטיפות שאני משיג הן בעיקר בזכות אינסטינקטים ובזכות ההכנות שלנו בווידאו, אני מנסה לקרוא את משחק. זה יכול להרים את הקבוצה כשהיא לא ממש בעניינים, ולגרום לכולם להרגיש טוב ונלהבים לקראת הפוזשן הבא".

הרכז האמריקני העניק חלק מהקרדיט למאמנו ואמר: "יאניס ספרופולוס עזר לי מאוד להשתפר, בביטחון שלי, בטקטיקה, ולשמור על רמה גבוהה. יש המון סקוררים גדולים ביורוליג, ובכל שנה הרמה רק עולה ועולה, אז צריך להיות מרוכז בשני צידי המגרש".

שחקן באסקוניה לוקה וילדוסה מול שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
"גאה בהגנה שלי". ווילבקין שומר על וילדוסה/דני מרון

ספרופולוס עצמו החמיא בחזרה: "סקוטי הוא המנהיג שלנו, הוא הוכיח כבר פעמים רבות שהוא מסוגל להנהיג אותנו. ברור שאני רוצה לשפר את המשחק שלו, הוא יכול להיות יותר טוב. הוא צעיר ומתחרה ברמות הגבוהות ביותר באירופה. אני חושב שהוא מנסה חזק מאוד בהגנה. זה קשה לחלק המשחקנים שהם כל כך מעורבים בהתקפה להשקיע גם בהגנה, אבל הוא דוחק בעצמו ולומד איך לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully