וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורופקאפ: עירוני נס ציונה הביסה את שולונוקי ההונגרית 73:90 ועברה שלב

הקבוצה של בראד גרינברג השיגה ניצחון שני בבועה הנערכת בוולוצלארבק שבפולין. סלדן ומיינסי הובילו 5 שחקנים בספרות כפולות עם 17 כל אחד

שחקן עירוני נס ציונה ליאור קררה. אתר פיב"א, אתר רשמי
מחצית שנייה נהדרת של נס ציונה. קררה/אתר רשמי, אתר פיב"א

עירוני נס ציונה השיגה הערב (חמישי) ניצחון נוסף בשלב הבתים של היורופקאפ, והבטיחה את מקומה בשלב הבא. לאחר ה-81:86 על ספורטינג ליסבון, רשמה קבוצתו של בראד גרינברג 73:90 על שולונוקי ההונגרית במסגרת הבועה הנערכת בוולוצלארבק שבפולין. כזכור, לאחר פרוץ הקורונה הוחלט לערוך את משחקי היורופקאפ השנה בשיטת בועה, כששתי הראשונות בכל בית יקבלו את הכרטיס לשלב הבא.

דווקא ההונגרים פתחו טוב יותר וכבר עלו ל-25:37 ברבע השני, אולם פטריק מילר וליאור קררה (12 נקודות כל אחד במחצית הראשונה) ביצעו קאמבק ודאגו ל-41:41 עם הירידה לחדרי ההלבשה. ברבע השלישי הצטרפו גם טל דן וג'רום מיינסי והעלו את נס ציונה ל-59:69, ומשם הכתומים כבר לא הביטו לאחור.

חמישה שחקנים קלעו בספרות כפולות: מיינסי (9 ריבאונדים) ו-וויין סלדן תרמו 17 נקודות כל אחד, דן ומילר (8 ריבאונדים) הוסיפו 15 כל אחד וקררה תרם 13.

גרינברג סיכם: "התקשנו בהתחלה לעצור אותם, הם קלעו ב-7 המהלכים הראשונים שלהם במשחק ולא הצלחנו להאט אותם בכלל. התאוששנו והדברים הלכו לכיוון שלנו כשהתחלנו לשמור בהגנה אזורית החל מאמצע הרבע השני. זה היה ההבדל מנקודת מבט הגנתית שנתן לנו לצאת להתקפות מתפרצות ולקלוע במעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully