וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגל הישראלי שוב תלוי בהחלטת הממשלה: מה יעלה בגורל הלאומית והגביע?

28.1.2021 / 16:38

במנהלת ובקבוצות ליגת המשנה ממתינים לראות האם הסגר הנוכחי יוארך. במקרה כזה, ואם לא יושגו החרגות, מחזור הלאומית שנקבע לשני יידחה - ואולי אף ישפיע על משחקי הגביע שאמורים להיערך החל מיום חמישי הבא

תקציר משחק העונה: מכבי תל אביב גברה 1:2 דרמטי על מכבי חיפה/ספורט 1

דריכות ומתח רב במנהלת הליגות בכדורגל ובקבוצות הליגה הלאומית. על פי התכנית, קבוצות הליגה השנייה אמורות לחזור לשחק ביום שני הקרוב, ה-1 בפברואר, אולם נכון לרגע זה, לא ברור האם תוכלנה לשוב. כמו חלקים נרחבים אחרים מהספורט הישראלי, גם קבוצות הלאומית תלויות בהחלטת הממשלה האם להאריך את הסגר. הסגר הנוכחי אמור להסתיים ביום ראשון הקרוב בחצות, אולם על פי הערכות ככל הנראה יוארך - עדיין לא ברור האם ב-24 שעות, ארבעה ימים או אף יותר מכך.

התסריט האופטימי מבחינת המנהלת הוא כמובן שהסגר יוסר ביום ראשון בלילה. אם יוארך בארבעה ימים, השאיפה היא שיהיו מספר ענפים שבכל זאת יקבלו החרגה - ובמקרה כזה, הרי שגם קבוצות הליגה הלאומית ככל הנראה יוכלו לשחק ביום שני את המחזור המתוכנן.

אם לא תושג החרגה או הקלה, והסגר יוארך לפחות עד יום חמישי בחצות, גם המחזור הקרוב יידחה. במצב כזה, יצטרכו גם במנהלת וגם בהתאחדות לקבל יחד החלטה האם לקיים את מחזור גביע המדינה המתוכנן, שאמור לצאת לדרך ביום חמישי הבא. משום שקבוצות ליגה א' והלאומית לא חזרו לשחק, מדובר בבעיה מבחינתן שכן הן תיאלצנה לשחק את מחזור הגביע כמחזור ראשון אחרי פגרה ארוכה, בניגוד לקבוצות ליגת העל שכבר שבו לעניינים וחזרו לכושר.

גיא מזרחי שחקן בית"ר תל אביב בת ים מול מתאוס לימה שחקן הפועל נוף הגליל. אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
גם משחק הגביע יושפעו? נוף הגליל מול בית"ר תל אביב בת ים/אודי ציטיאט, אודי ציטיאט

יש לציין כי אם הלאומית לא תוחרג בסגר הבא, לא מעט מהקבוצות צפויות להכריז מיידית על חל"ת לשחקנים וכל עובדי המועדון, על מנת לצמצם נזקים כלכליים. "ברור שאם נפסיק את האימונים זה יפגע גם בגביע", אמר גורם באחת מקבוצות הליגה הלאומית. "אבל אין לנו ברירה. אם אף אחד לא דואג לנו אנחנו צריכים לדאוג לעצמנו".

שלא בפעם הראשונה, הכדורגל הישראלי שוב תלוי בממשלת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully