וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפריחה המחודשת של ז'איר אמאדור: "עשה שיפור גדול במכבי תל אביב"

אקס הצהובים שפתח את העונה בעצלתיים, הופך לעמוד התווך של סראגוסה. בספרד משבחים: "הוא שיפר את הטכניקה בזמן ששיחק בישראל"

תקציר משחק העונה: מכבי תל אביב גברה 1:2 דרמטי על מכבי חיפה/ספורט 1

רבים מאוהדי מכבי תל אביב מתגעגעים לז'איר אמאדור, ששיחק תפקיד מפתח בהגנת הברזל שאפיינה את הצהובים בעונה שעברה. אבל אם עד לאחרונה נראה היה שאמאדור מתגעגע בעצמו, בשבועות האחרונים מסתמן שהוא שם את הקדנציה המוצלחת בישראל מאחור.

אמאדור הפך בשבועות האחרונים לאחד מעמודי התווך של סראגוסה מליגת המשנה בספרד ועזר לה לייצב את ההגנה, למרות שהקבוצה עדיין נמצאת עמוק בתחתית ונאבקת על הישארותה בליגה. בספרד פרסמו היום (חמישי) כתבה מחמיאה אודות אמאדור, וציינו את פתיחת העונה המדאיגה שלו, אחרי שנפצע והחמיץ את שבעת המחזורים הראשונים, וכשחזר נראה בכושר לא טוב.

"אמאדור נראה שוב כמו אחד הבלמים הטובים בליגה השנייה בספרד", כתבו. "ההצטרפות שלו שינתה לחלוטין את הקבוצה, והוא הפך לאחד ממצטייני העונה. בזכותו, ההגנה התייצבה לאחרונה וספגה שני שערים בלבד בארבעת המחזורים האחרונים".

ז'איר אמאדור, ריאל סראגוסה. GettyImages
לאט לאט חוזר לעצמו בספרד. אמאדור/GettyImages

בספרד ציינו את העובדה שאמאדור, שלא הצטיין בהנעת כדור בקדנציות קודמות שלו בספרד, השתפר מאוד בתחום. "השנים במכבי תל אביב עזרו לו לעשות קפיצת מדרגה ברמה הטכנית. כיום, אמאדור הוא אחד הבלמים שיודעים להניע את הכדור הכי טוב בקבוצה. בנוסף, הוא מהווה איום תמידי במצבים נייחים בזכות הגובה והאתלטיות שלו.

"אם אמאדור ימשיך להציג יכולת טובה כל כך, הוא יקרב מאוד את סראגוסה למטרה - הישארות בליגה. השיפור שלו הוא בדיוק מה שהקבוצה צריכה עכשיו", חתמו.

סראגוסה הידרדרה עמוק למאבקי התחתית, כאמור. אחרי 22 מחזורים, היא מדורגת במקום ה-20 בלבד, מתחת לקו האדום, עם 22 נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully