וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן המשחק של יובנטוס: החופשה האסורה שעשויה לסבך את רונאלדו

הפורטוגלי חגג עם חברתו ג'ורג'יניה את יום הולדתה ה-27 בקורמאיור. השניים חצו גבול אסור והפרו את נהלי הקורונה באזור כתום ללא אישור

תקציר: יובנטוס - ספאל 0:4 (הגביע האיטלקי)/ספורט 1

האם כריסטיאנו רונאלדו הסתבך עם רשויות החוק באיטליה? ב"קוריירה דלו ספורט" מדווחים שכוכב יובנטוס הפר את חוקי הקורונה במדינה בזמן שחצה גבול ונסע עם ג'ורג'יניה בת זוגו כדי לחגוג את יום הולדתה ה-27 בקורמאיור - עיר שנמצאת בצפון איטליה במחוז אוסטה ואלי.

כריסטיאנו רונאלדו עם ג'ורג'יניה. מתוך טוויטר, צילום מסך
החופשה שתסבך אותו? רונאלדו עם ג'ורג'יניה/צילום מסך, מתוך טוויטר

לפי הדיווח רונאלדו חצה את הגבול מפיידמונט לוולה דאוסטה ושהה במלון סגור באזור המושלג בזמן שקבוצתו הביסה 0:4 את ספאל בגביע האיטלקי. רונאלדו, כך מדווח, ניצל את ההזמנות לבלות יומיים עם ג'ורג'יניה באזור המושלג כשהשניים שוהים במלון סגור.

השניים רכבו על אופנועי שלג במהלך חופשתם באזור שהוגדר כ"כתום" על ידי הרשויות האיטלקיות. הם לא נקנסו על זה, אבל נחשפו בסרטון שעלה לרשת החברתית והוסר מיד.

רונאלדו אמור לחזור לסגל יובנטוס, שתתארח ביום שבת אצל סמפדוריה. אחרי המשחק הזה מצפים לאלופה סדרה של משחקים קשים מאוד. היא תתארח אצל אינטר במפגש במשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר הגביע, לאחר מכן היא תארח את רומא החזקה ואז שוב תארח את הנראזורי במשחק הגומלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully