וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש חוזר עם רונאלדו? נבחרת ישראל תערוך משחק ידידות נגד פורטוגל

28.1.2021 / 12:31

הכחולים-לבנים יתארחו בליסבון ב-9 ביוני, במה שאמורה להיות החזרה הגנרלית של הכוכב לפני היורו. מונטנגרו תתארח בישראל 4 ימים קודם

נבחרת ישראל תקיים שני משחקי ידידות בחודש יוני הקרוב, טרם פתיחת טורניר היורו. כך הודיעה ההתאחדות היום (חמישי). במשחק הראשון תארח ישראל את נבחרת מונטנגרו ב-5 בחודש, וכעבור ארבעה ימים תתארח בליסבון מול אלופת אירופה, פורטוגל. המפגש עם ישראל צפוי להיות משחק ההכנה האחרון של אלופת אירופה לקראת פתיחת המסע להגן על תוארה.

כריסטיאנו רונאלדו שכבר פגש את נבחרת ישראל פעמיים בעבר ולא כבש, יקווה להיות בסגל ולמצוא את הרשת גם מול הכחולים-לבנים, כדי לעשות עוד צעד לעבר שיא כל הזמנים בכיבושים בכדורגל הנבחרות, בו מחזיק עלי דאי עם 109 שערים (לרונאלדו יש 102 עד כה).

דודו אוואט שוער נבחרת ישראל מול כריסטיאנו רונאלדו נבחרת פורטוגל. AP
עדיין לא כבש מול ישראל ולא ניצח אותה. רונאלדו/AP

"נעשה הכול כדי להגיע למשחקי הידידות מול מונטנגרו ופורטוגל לאחר פתיחה מוצלחת של טורניר מוקדמות המונדיאל במרץ הקרוב", אמר מאמן הנבחרת וילי רוטנשטיינר. "כל משחק שנבחרת ישראל עורכת, בטורניר רשמי או במפגש ידידות, עוזר לנו להתקדם. ברור שמשחק בליסבון מול אלופת אירופה, עם שחקנים מהטובים ביותר בעולם, הוא מאתגר, אבל גם בו נשאף, כמו תמיד, להשיג תוצאה שתגרום לאוהדי נבחרת ישראל להמשיך להתגאות בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully