וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרישה לטרייד נראית קרובה מתמיד: בראדלי ביל מאבד סבלנות בוושינגטון

כוכב הוויזארדס לא מפסיק לקלוע ולא מפסיק להפסיד, שובר שיאים אבסורדיים, לא מסתיר את האכזבה ואפילו אשתו כבר מודה: "נמאס לו". דני אבדיה עשוי לחזור בקרוב, כתב "האתלטיק" טוען: "אנשי NBA מאוד מתלהבים ממנו. גם מי שפקפק בו לפני הדראפט, השתכנע בפוטנציאל שלו"

בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס. Jonathan Bachman, GettyImages
קולע ומפסיד, כמו תמיד. בראדלי ביל/GettyImages, Jonathan Bachman

בראדלי ביל ממשיך לקלוע כמעט בקצב שהוא מפסיד. מלך הסלים של ה-NBA צלף הלילה (בין רביעי לחמישי) 47 נקודות, אבל גם זה לא הספיק לוושינגטון, שהפסידה 124:106 לניו אורלינס וירדה למאזן הגרוע בליגה (11:3). ביל לקח 37 זריקות מהשדה, חילק 6 אסיסטים, חטף 4 כדורים וניסה לקחת על עצמו אפילו יותר מבדרך כלל בהיעדרו של ראסל ווסטברוק, אבל שוב גילה כמה הסגל שנמצא סביבו לא מספיק טוב, בטח לא כששישה שחקנים עדיין נמצאים בפרוטוקול הקורונה.

כך או כך, ביל כבר מתחיל לאבד סבלנות. אם בתחילת העונה הוא דיבר במתינות ובאופטימיות על מצבה של הקבוצה, עכשיו הוא כבר נשמע אחרת לגמרי. "זה קשה. אני רוצה לנצח. פשוט רוצה לנצח. בגלל זה נשארתי כאן. חשבתי שזה המקום שבו אוכל לעשות את זה", אמר ביל, על סף ייאוש, וכשנשאל האם הוא מתוסכל מהמצב, השיב בסרקזם: "האם השמיים כחולים?"

ביל שהוזכר בשנים האחרונות פעמים רבות כמועמד לטרייד לקבוצה עם שאיפות גדולות יותר מוושינגטון, שובר שיאים אבסורדיים בתקופה האחרונה. הלילה הוא האריך את רצף המשחקים שלו עם 40 נקודות ומעלה שמסתיימים בהפסד, ל-10 משחקים.

שימו לב לרצף:

3 בדצמבר 2019: 42 נקודות בהפסד לאורלנדו

26 בינואר 2020: 40 נקודות בהפסד לאטלנטה

28 בינואר 2020: 47 נקודות בהפסד למילווקי

3 בפברואר 2020: 43 נקודות בהפסד לגולדן סטייט

23 בפברואר 2020: 53 נקודות בהפסד לשיקגו

24 בפברואר 2020: 55 נקודות בהפסד למילווקי

28 בפברואר 2020: 42 נקודות בהפסד למילווקי

6 בינואר 2021: 60 נקודות בהפסד לפילדלפיה

8 בינואר 2021: 41 נקודות בהפסד לבוסטון

28 בינואר 2021: 47 נקודות בהפסד לניו אורלינס.

ביל טוען ש"הקבוצה שלנו הרבה יותר טובה ממה שהמאזן שלה מראה כרגע. בכל מקרה, אי אפשר לקבל מאזן כזה". כשנשאל על שפת הגוף "הבעייתית" שהוא מראה לאחרונה, השיב ביל: "אני פשוט שונא להפסיד. כל עוד אנחנו מפסידים, תמשיכו לראות אותי עושה פרצופים כועסים".

כך או כך, ביל כבר לא מסתיר את האכזבה מהמצב של וושינגטון וממידת התחרותיות שלה, ונראה שיש מי שכבר אומר את הדברים בצורה מפורשת בשמו. כך, למשל, אשתו כתבה אחרי ההפסד: "נמאס מזה" , בציוץ שלא משתמע לשני פנים.

עוד בוואלה!

הלייקרס ספגו הפסד חוץ ראשון, יוטה הלוהטת כבר מקדימה אותם עם המאזן הטוב בליגה

לכתבה המלאה

אשתו של ביל: "נמאס מזה"

אחרי המשחק עדכן מאמן הוויזארדס סקוט ברוקס שלפחות שני שחקנים מבין השישה המושבתים אצל הוויזארדס בגלל שנכללו בפרוטוקול הקורונה של ה-NBA, יחזרו בימים הקרובים. דני אבדיה עשוי להיות אחד מהם. "המאמנים שלנו דואגים שהם יישארו בכושר בוושינגטון. הם עובדים איתם מקרוב, ומדמים איתם סיטואציות של משחק בזמן אמת, כדי שיוכלו לחזור כמה שיותר מהר לעניינים", סיפר ברוקס.

אמש ניתחו את הסטטוס של אבדיה בפודקאסט של העיתונאי האמריקאי ירון וייצמן ("בליצ'ר ריפורט"), בו התארח כתב "האתלטיק" פרד כץ. "אני חושב שדני מרשים עד עכשיו. הוא טוב. הוויזארדס לא מאפשרים לו ליצור ולהחזיק בכדור יותר מדי כי הוא משחק ליד ווסטברוק וביל, אבל כשווסטברוק לא משחק, הוא מקבל יותר נגיעות בכדור. הוא קולע באחוזים הרבה יותר גבוהים ממה שציפו ממנו. הוא מוסר טוב מאוד, גם בתוך השטף של ההתקפה. הוא מקבל החלטות מהירות מאוד. הוא מבצע יותר מדי עבירות כרגע, אבל אפשר לראות שהוא מבין הגנה. אני משוכנע שהוא יהפוך לשומר טוב וליוצר טוב", אמר כץ, שניסה להשוות את אבדיה לשחקן NBA מהעבר. "ההשוואה הכי טובה בשבילו היא למאר אודום, אבל דני די ייחודי. הוא יהפוך לשחקן חמישייה ב-NBA, אני די בטוח בזה. אנשי NBA ממש אוהבים אותו. בכל פעם שאני שואל סקאוט או מנהל עליו, נראה שכולם מתרשמים ממנו. אנשים בליגה שהחזיקו ממנו לפני הדראפט, מחזיקים ממנו עוד יותר עכשיו, ואנשים שפקפקו בו לפני הדראפט, כבר משתכנעים בפוטנציאל שלו אחרי שראו אותו מתמודד ב-NBA. בליגה מתלהבים ממנו, ואני די בטוח שהוא ייזכר כבחירה טובה מאוד בדראפט".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול פרשס אצ'יווה, מיאמי היט. Nick Wass, AP
מעל כל הציפיות. אבדיה/AP, Nick Wass

וייצמן המשיך: "לפני הדראפט השוו אותו לדנילו גלינארי וחשבתי שזה די מעניין. הוא מוביל כדור יותר טוב ממה שהוא מראה ב-NBA עד עכשיו, אבל ההשוואה ללוקה דונצ'יץ' פגעה בו, כי זה לא פייר. רק בגלל שהוא לא מארצות הברית, השוו אותו ללוקה דונצ'יץ'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully