וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מעודדת: דה יונג פתח את 2021 בסערה, קומאן "הרוויח" את מסי

קשר ברצלונה פורח בעמדה הקדמית החדשה: "הוא חייב לכבוש יותר משער אחד בעונה". החדשות הטובות: "מסי נראה שמח", ומציג יחסים קרובים עם קומאן

תקציר משמינית גמר הגביע הספרדי: ראיו וייקאנו - ברצלונה 2:1/ספורט 1

כשרונאלד קומאן מונה למאמן ברצלונה, הוא הבטיח שיהפוך את פרנקי דה יונג לאחד מעמודי התווך של הקבוצה. אז אמנם זה לקח מעט זמן, אבל נראה שהקשר ההולנדי הצעיר סוף סוף מתחיל לממש את הפוטנציאל, בסיועו של המאמן. אמש (רביעי) כבש דה יונג את שער הניצחון של ברצלונה ב-1:2 הקשה על ראיו וייקאנו בשמינית גמר הגביע, והמשיך את פתיחת השנה המרשימה שלו.

שימו לב לתפוקה של דה יונג בשנה החדשה: בשבעה משחקים הוא כבש ארבעה שערים, בישל שניים והשלים 466 מסירות בדיוק של 91%. התפקוד החדש שלו בעמדה קדמית יותר, מתחיל להשתלם.

"פרנקי השתנה, לא אנחנו שינינו אותו", שיבח אותו קומאן בסיום. "הוא משחק בעמדה התקפית יותר ומגיע יותר לרחבה. יש לו את האיכויות לכבוש שערים, ואני שמח שהוא מתחיל להראות את זה. אני חושב שהוא צריך לשים לעצמו מטרה לתרום יותר בהתקפה. שוחחנו על זה, ואמרתי לו שהוא צריך לכבוש יותר משער אחד בעונה. בברצלונה הוא הופך לשחקן שלם יותר ממה שהיה באייאקס".

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, פרנקי דה יונג. Valerio Pennicino, GettyImages
אחד מתחיל לממש את ההבטחה, אחר מתחיל להרגיש בנוח עם המאמן. דה יונג ומסי/GettyImages, Valerio Pennicino

ליאונל מסי שכבש את השער הראשון, חזר מההשעיה משני המשחקים האחרונים מעט חלוד, אבל בסופו של דבר מצא את הרשת. הפרעוש הפך אמש לשיאן ההופעות של ברצלונה בגביע הספרדי עם 76, והמשיך את מסורת הכיבושים שלו מול ראיו, אותה פגש עשר פעמים בעבר, ניצח בכל המפגשים וכבש 17 שערים - ממוצע של 1.7 שערים למשחק. "מסי חזר, והמשיך להיות הסיוט של ויאדוליד", כתבו ב"מונדו דפורטיבו".

בברצלונה ציינו שמסי "נראה שמח", אחרי שבשריקת הסיום הוא תועד בשיח חם ומחויך עם רונאלד קומאן. "שפת הגוף בין קומאן למסי מבשרת טובות לברצלונה", ציינו ב"ספורט". מצב הרוח המרומם של מסי בא לידי ביטוי גם באדיבות שלו כלפי שחקני מחלקת הנוער של ראיו, שהצטלמו איתו דקות ארוכות לאחר השריקה.

עוד בוואלה!

גביע ספרדי: ברצלונה שוב עלתה בקושי, גם סביליה ברבע הגמר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully