וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: התגלו עוד 9 חיוביים, פעילות הקבוצה הופסקה

עודכן לאחרונה: 28.1.2021 / 19:15

גם שני אנשי צוות נמצאו חיוביים לקורונה בבדיקות שנערכו הבוקר והקבוצה תחדל מאימונים ומשחקים בהוראת משרד הבריאות. בין הנדבקים: שועה, מוחמד, בן חיים, פלייטר והשוער ניצן. המשחק נגד מכבי פתח תקוה לא יתקיים. שחקני ואנשי הפועל תל אביב ייבדקו בשישי

תקציר ה-0:1 של הפועל תל אביב על בית"ר ירושלים/ספורט1

לאחר בוקר מתוח החששות של אנשי בית"ר ירושלים התאמתו. שחקני הקבוצה עברו הבוקר (חמישי) בדיקות קורונה במתחם האימונים בבית וגן, ומהבדיקות עלה כי 9 שחקנים נוספים נמצאו חיוביים לקורונה, יחד עם עוד שני אנשי צוות. סך הכול 19 עובדי מועדון נדבקו, זאת לאחר שקודם לכן שחקנים נוספים דיווחו על תסמינים, עברו את הבדיקה ושוחררו לביתם.

עוד קודם לכן אימון הקבוצה שתוכנן להבוקר בוטל והשחקנים שחשים בטוב קיבלו תוכנית עבודה פרטנית. אופיר קריאף אובחן כחיובי כבר אתמול והצטרף לרשימת החיסורים הבלתי נגמרת של הקבוצה. כמו כן, שני אנשים מהצוות הרפואי נמצאו חיוביים בבדיקה שערכו אמש.

בקבוצה הודיעו כי השחקנים שנדבקו הם: טל בן חיים, עלי מוחמד, שלום אדרי, חליאופיליו פלייטר האסלביינק, איתמר ניצן, אורן ביטון, שי קונסטנטין, ירדן שועה ושוער הנוער קים זיבת.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם ירדן שועה. דני מרון
פעילותה של בית"ר ירושלים הופסקה לחלוטין/דני מרון

כזכור, בית"ר סובלת ממכת קורונה וכבר מול הפועל תל אביב היא שיחקה ללא עידן ורד, תמיר עדי, סנטיאגו אוקמפוס, עוזיאל פרדו, מיכאל אוחנה ורועי פדידה, כאשר בנוסף אליהם מתאוסיניו עם קורונה בברזיל וגם דיוגו וארדסקה מחוץ לסגל. מלבד השחקנים החיוביים לקורונה, לבית"ר יש רשימה של שחקנים שסוחבים פציעות, כך שייתכן שהקבוצה לא תוכל להעמיד סגל מספיק לשבת והמשחק יידחה.

גורם בבית"ר אמר הבוקר על המצב: "לדעתנו המשחק יידחה בוודאות. יש פה יותר מדי חולים והנגיף מתחיל להשתולל כאן. זה פשוט מפחיד". בעקבות המצב כל השחקנים ואנשי הצוות בהפועל תל אביב ייבדקו מחר.

שחקן בית"ר ירושלים ירדן שועה. דני מרון
גם הוא חיובי. שועה/דני מרון

בתוך כך, בבית"ר ירושלים ממתינים לראות האם אנטואן קונטה מחליט לחזור לישראל כדי להשלים את חוזהו עד לתום העונה, ומבינים שאם ירצה בכך, לא תהיה שום אפשרות משפטית להתיר את חוזהו.

האפשרויות שעומדות בפני המועדון כדי לסיים את דרכו של קונטה במועדון, הן להגיע עימו לסיכום על התרת החוזה בתמורה לפיצוי או החלטה של השחקן עצמו לא לחזור ארצה ולהישאר בצרפת. בשלב זה, המסר שקיבלו בבירה הוא שקונטה נוטה לחזור לישראל ולסיים בה את העונה. קונטה שהואשם בתקיפה בנסיבות מחמירות הגיש ערעור, שייערך בטווח של 6-12 חודשים מהיום. עד אז הוא יישאר אדם חופשי ויוכל להמשיך בקריירה כרגיל.

עוד בוואלה!

עוד אחד ללא תעודת יושר: אנטואן קונטה יישאר בבית"ר ירושלים עד לתום העונה?

לכתבה המלאה
אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
עוד פלונטר בבית"ר. קונטה/דני מרון

במועדון עדיין לא התקבלה החלטה לפתוח במו"מ עם הזרים שנמצאים ברשימות הרכש. מתן חוזז, אותו ביקשה הקבוצה בהשאלה ממכבי תל אביב עם אופציה לרכישה, ירד מהפרק אחרי המשחק המצויין שלו אתמול נגד מכבי חיפה, מה גם שלאורך כל הדרך המסרים ממכבי תל אביב היו שהכיוון הוא להשאירו. רק אם לא יהיו התפתחויות בגזרת הזרים בשבוע הקרוב, ייתכן שהקבוצה תחזור לאופציה של חיזוק ישראלי, אך במועדון גם לא שללו אתמול את האפשרות שאף שחקן לא יצורף עד לתום החלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully