וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: יובנטוס דילגה לחצי הגמר ללא רונאלדו, אטאלנטה הדיחה את לאציו

הגברת הזקנה העניקה מנוחה לפורטוגלי אבל לא התקשתה להביס 0:4 את ספאל מהליגה השנייה, ותפגוש את אינטר. 2:3 דרמטי לאטאלנטה על לאציו. צפו בתקצירים

תקציר: יובנטוס - ספאל 0:4 (הגביע האיטלקי)/ספורט 1

שני משחקים בשלב רבע גמר הגביע האיטלקי נערכו הערב (רביעי). יובנטוס הביסה 0:4 את ספאל מליגת המשנה ואטאלנטה הדיחה את לאציו עם 2:3 מרתק.

שחקני יובנטוס חוגגים. GettyImages
קלי קלות. שחקני יובנטוס חוגגים/GettyImages

יובנטוס - ספאל 0:4

גם ללא כריסטיאנו רונאלדו שקיבל מנוחה וללא פאולו דיבאלה הפצוע, לגברת הזקנה יש כישרונות צעירים בשפע, שלא באמת מאוימים מיריבה מהליגה השנייה. אלברו מוראטה כבש את הראשון בפנדל בדקה ה-16, ג'אנלוקה פראבוטה הכפיל בדקה ה-33 מבישול של דיאן קולוסבסקי, שכבש בעצמו את השלישי בדקה ה-78. פדריקו קייזה שנכנס כמחליף חתם את תוצאת המשחק עם שער נאה בתוספת הזמן. אינטר מחכה לביאנקונרי בחצי הגמר, בעוד דרבי ד'איטליה מרתק.

עוד בוואלה!

גביע ספרדי: סביליה הביסה 0:3 את ולנסיה ועלתה לרבע הגמר

לכתבה המלאה

צפו בניצחון 2:3 של אטאלנטה על לאציו

תקציר: אטאלנטה - לאציו (2:3) גביע איטלקי)/ספורט 1

אטאלנטה - לאציו 2:3

אטאלנטה ניצחה על אף ששיחקה בעשרה שחקנים בחצי השעה האחרונה, ולמרות שהחמיצה פנדל מרגלי דובאן זפאטה. כעת אטאלנטה תפגוש את נאפולי או ספציה במפגש כפול בחצי הגמר. שתי הקבוצות ייפגשו שוב במסגרת הליגה ביום ראשון הקרוב.

בראט דימיסטי העלה את לאציו ליתרון מהיר (7), ודאט מוריקי השווה (17), פרנצ'סקו אצ'רבי (17) קבע מהפך ללאציו עם 1:2 נהדר, אבל רולסאן מאלינובסקי קבע 2:2 (37) והשלים מחצית ראשונה מסחררת. בפתיחת המחצית השנייה אטאלנטה ספגה כרטיס אדום ונותרה בעשרה שחקנים, אבל דווקא אלכסיי מירנצ'וק כבש מהצד השני (57) וקבע 2:3. פפ ריינה עוד הספיק להדוף פנדל של זפאטה, אבל בסיום לאציו מודחת, אטאלנטה הנהדרת בשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully