וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוזיל הוצג בפנרבחצ'ה: "זמן להתחלה חדשה בקבוצה שאהדתי מילדות"

הגרמני-טורקי הוצג רשמית במועדון מאיסטנבול, ועל הדרך שלל חזרה לנבחרת גרמניה: "ברגע שאני מקבל החלטה, אני לא חוזר בי"

מסוט אוזיל שחקן פנרבחצ'ה עם עלי קוץ' נשיא פנרבחצ'ה. AP
הוצג בקבוצתו החדשה באופן רשמי. מסוט אוזיל עם ילדיו/AP

מסוט אוזיל הוצג היום (רביעי) באופן רשמי כשחקן פנרבחצ'ה. הגרמני ממוצא טורקי שחתם במועדון מאיסטנבול ל-3.5 עונות לאחר שמונה שנים שהעביר בארסנל, כשבשנתו האחרונה לא שיחק ואפילו לא נכלל בסגל עקב החלטתו של המאמן מיקל ארטטה. במהלך הצגתו מסר השחקן כמה הצהרות מעניינות בנוגע לחתימתו בקבוצתו החדשה, על סיום הפרק בארסנל וגם לנבחרת גרמניה.

"לפני 20-25 שנה הייתי ילד מהגרים טורקי שרץ אחרי הכדור עם חולצת פנרבחצ'ה עליה מתנוסס מספר 10 עם השם ג'יי ג'יי אוקוצ'ה", שיתף אוזיל בטוויטר. "זה היה כבוד בשבילי אז ללבוש את החולצה וחלמתי על זה במשך הרבה שנים. אני וארסנל סיכמנו על התרת החוזה שלי, חתמתי ל-3.5 שנים בפנרבחצ'ה, אותה אהדתי בקנאות עוד מהילדות".

מסוט אוזיל שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
"ברגע שאני מקבל החלטה, אני לא לוקח אותה בחזרה". אוזיל במדי נבחרת גרמניה/GettyImages

אוזיל המשיך: "עכשיו זה הזמן להתחלה חדשה עבורי עם קבוצת הילדות שלי, בעיר המדהימה איסטנבול. העיר שנפוליאון אמר עליה שאם העולם היה מדינה אחת, אז איסטנבול הייתה בירתו".

הכוכב החדש של פנרבחצ'ה הודה לאנשים שאחראים על העברתו לקבוצתו החדשה: "אני רוצה להביע את הערכתי לנשיא שלנו, מר עלי קוש, להנהלה, למנהל הספורטיבי אמרה בלזוגלו ולמאמן ארול בולוט על האמון בי".

בנוסף התייחס אוזיל לחוויות קשות מתקופתו בגרמניה, כשלטענתו סבל מגזענות לאורך התקופה שלו במדינה. השחקן פרש ב-2018 מהנבחרת לאחר תגובות קשות שקיבל בעקבות סערה סביב נשיא טוריקה רג'יפ טייפ ארדואן בזמנו. אוזיל נשאל לאחר הצגתו בפנרבחצ'ה על האפשרות שיחזור לנבחרת גרמניה והשיב בשלילה: "ברגע שאני מקבל החלטה, אני לא לוקח אותה בחזרה. אני מאחל לנבחרת גרמניה הצלחה, אך לא אחזור לשחק בנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully